شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

نخستین نشست شورای استانی هماهنگی فعالیت‎های قرآن و عترت دانشگاه‎های استان در دانشگاه ایلام برگزار گردید

با حضور دکتر علی اکبری، نخستین نشست شورای استانی هماهنگی فعالیتهای قرآن و عترت دانشگاههای استان در دانشگاه ایلام برگزار گردید.

  به گزارش روابط عمومی، نخستین نشست شورای استانی هماهنگی فعالیتهای قرآن و عترت دانشگاهها و موسسات آموزش عالی استان ایلام با حضور دکتر علیاکبری رئیس دانشگاه ایلام، حجتالاسلام غیاثی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر شیرخانی معاون فرهنگی و اجتماعی، روساء، مسئولان نهاد نمایندگی و معاونین فرهنگی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان صبح دیروز در محل سالن جلسات حوزه ریاست برگزار گردید.

در این نشست دکتر علی اکبری با اشاره به موفقیتهای دانشگاه ایلام در حوزه فرهنگی، گفت: خوشبختانه دانشگاه‌های استان ایلام و مخصوصا دانشگاه ایلام،  از نظر انجام فعالیت‌های تاثیرگذار فرهنگی در جایگاه بالایی قرار دارد و انجام برنامه‌های مذهبی مانند مراسم اعتکاف و دیگر برنامه‌های عبادی از شور توام با شعور به معنای واقعی، برخوردار است.

دکتر علی اکبری با بیان اینکه به برکت فعالیت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام در این عرصه پویایی ویژه‌ای وجود دارد، تصریح کرد: امروز دانشگاه ایلام به گواهی معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم کارنامه‌ی موفقی دارد که نتیجه تلاش همه‌ی کسانی است که دلسوزانه به دنبال انجام فعالیت فرهنگی تاثیرگذار هستند.

رئیس دانشگاه ایلام با تاکید بر اینکه کار در حوزه فرهنگ، سرمایه‌گذاری است، تصریح کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی کشور باید به دنبال ابتکاراتی در این حوزه بود تا با هزینه‌ی کمتر بیشترین بهره‌وری و تاثیرگذاری را داشته باشیم.

دکتر علی‌اکبری با اشاره به فعالیت خوب دانشگاهیان استان در  ایام اربعین و برگزاری اردوهای راهیان‌نور، تصریح کرد: با وجود دانشجویان دغدغه‌مند کانون‌های قرآن و عترت فعال هستند که امیدواریم در سال جدید فعال‌تر شوند و برای رسیدن به این هدف مجموعه‌ی دانشگاه سنگ‌ تمام خواهند گذاشت

دکتر علی اکبری در ادامه با ابراز خرسندی از برگزاری این نشست، تأکید کرد: جلسات شورای استانی هماهنگی فعالیتهای قرآن و عترت دانشگاهها و موسسات آموزش عالی استان بایستی براساس اولویتها و مسأله محور باشد تا فعالیت های قرآنی در سطح دانشگاههای استان و ازجمله دانشگاه ایلام ارتقاء یابد.

در ادامه حجتالاسلام غیاثی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با تأکید بر تربیت دانشجویان و الگو سازی بر اساس قرآن و لزوم پناه بردن به این کتاب آسمانی برای ایستادگی در برابر هجمه های فرهنگی استکبار، توضیحاتی را درباره روند تصویب و ابلاغ آئین نامه شورای استانی هماهنگی فعالیتهای قرآن و عترت دانشگاههای استانها ارائه کرد.

در ادامه این نشست، حاضرین به بیان نظرات، پیشنهادات و راهکارهای مورد نظر خود پرداختند.

 

نخستين نشست شوراي استاني هماهنگي فعاليت‎هاي قرآن و عترت دانشگاه‎هاي استان در دانشگاه ايلام برگزار گرديد نخستين نشست شوراي استاني هماهنگي فعاليت‎هاي قرآن و عترت دانشگاه‎هاي استان در دانشگاه ايلام برگزار گرديد نخستين نشست شوراي استاني هماهنگي فعاليت‎هاي قرآن و عترت دانشگاه‎هاي استان در دانشگاه ايلام برگزار گرديد نخستين نشست شوراي استاني هماهنگي فعاليت‎هاي قرآن و عترت دانشگاه‎هاي استان در دانشگاه ايلام برگزار گرديد