شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

دومین نشست شورای معاونین دانشگاه‎های منطقه پنج کشور 23 تیر ماه برگزار می‎گردد/تشریح موضوعات مورد بحث

دومین نشست شورای معاونین دانشگاههای منطقه پنج کشور، روز یکشنیه 1398/04/23 در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار میگردد.

   به گزارش روابط عمویم، دکتر محمدرضا شیرخانی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام و دبیر شورای معاونین فرهنگی و اجتماعی دانشگاههای منطقه پنج کشور با بیان این خبر، گفت: این نشست با حضور دکتر غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت عتف، مهندس عسکری مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت عتف، معاونین و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاههای منطقه پنج کشور و نمایندگان وزیر علوم در هیأتهای نظارت بر تشکلهای اسلامی دانشگاهها این منطقه به میزبانی دانشگاه رازی کرمانشاه  برگزار میشود.

دکتر شیرخانی درباره موضوعات مورد بحث در این نشست، بیان داشت: در این نشست سه موضوع نقد و بررسی آییننامه نشریات دانشجویی، فرصت‌ها و چالش‌های مربوط به تشکل‌های اسلامی و برنامه­ ریزی برای سال تحصیلی پیش رو با توجه به شرایط موجود کشور مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

دبیر شورای معاونین فرهنگی و اجتماعی دانشگاههای منطقه پنج کشور، ادامه داد: در نشستهای منطقه پنج تلاش میشود که اعضا بتوانند به صورت فصلی در همه دانشگاههای این منطقه حضور یابند و از توانمندیها و ظرفیتهای معاونت فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه بازدید بعمل آورند.

وی افزود: همچنین در این نشستها تلاش میشود که مهمترین موضوعات معاونتهای فرهنگی و اجتماعی دانشگاهها مورد بحث و بررسی قرار گیرد و نتایج آن به صورت مصوبه در اختیار دانشگاهها قرار گیرد.