شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

تشریح شرایط و فرآیند ثبت نام کار دانشجویی

دانشجویان فقط با مراجعه و ثبت نام در سامانه کار دانشجویی دانشگاه ایلام به آدرس:  http://stdwork.ir/university/ilam/ میتوانند در واحدهای مربوطه مشغول به فعالیت شوند.

  به گزارش روابط عمومی، دکتر مجید میراببالو مدیر امور دانشجویی دانشگاه در تشریح فرآیند ثبت نام و شرایط  کار دانشجویی، بیان داشت: کار دانشجویی به منظور بهره‌گیری از توانمندی‌های دانشجویان در پیشبرد امور آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، فوقبرنامه، اداری، خدماتی و رفاهی و ایجاد زمینه برای کسب تجربه علمی و عملی برای دانشجویان و کمک به تأمین بخشی از مخارج تحصیلی آنان تعریف شده است.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه در زمینه شرایط لازم برای فعالیت دانشجویان در قالب کار دانشجویی، گفت: اعلام نیاز و تشخیص واحد بکارگیرنده مبنی بر کارآیی دانشجو برای اجرای وظایف محوله، داشتن صلاحیتهای عمومی به تشخیص معاونت دانشجویی و برخورداری از اولویت نسبی نیازمندی در شرایط یکسان (دانشجویانی که در نیمسالهای پس از اشتغال به کار دانشجویی، مشروط شوند از ادامه کار دانشجویی منع می گردند) از جمله شرایط لازم در این زمینه است.

دکتر میراببالو  ضمن درخواست از  بخشهای مرتبط با کار دانشجویی دانشگاه برای توجه ویژه به این موضوع، اظهار کرد: برای تسهیل در فرآیند کار در این زمینه، با هماهنگی انجام شده جلسهای با  حضور کارشناسان و مدیران امور عمومی دانشکدهها در تاریخ  27/1/98  برگزار گردید و توضیحات لازم در زمینه شرایط جذب، سهیمه واحدها و پرداخت حق الزحمه کار دانشجویی بر حسب بکارگیری دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری ارائه گردید.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه، خاطرنشان کرد: از این پس، دانشجویان فقط با مراجعه و ثبت نام در سامانه کار دانشجویی دانشگاه ایلام به آدرس: http://stdwork.ir/university/ilam/ میتوانند در واحدهای مربوطه مشغول به کار شوند.

دکتر میراببالو افزود: در این سامانه، هر دانشجو پس از ثبت مشخصات اولیه و شماره حساب بانک تجارت خود، برنامه کاری هفتگی را در واحد مربوطه ثبت مینماید  و حضور دانشجو در طول ترم بر اساس ساعات ثبت شده بایستی مورد تایید کارشناسان اداره رفاه قرار گیرد.