شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

نشست معاونین آموزشی دانشگاه‎ها و موسسات آموزش عالی استان در دانشگاه ایلام برگزار گردید

همزمان با آغاز دهه سرآمدی آموزش، در راستای ارتقاء سطح آموزش در استان، نشست معاونین آموزشی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی استان در دانشگاه ایلام برگزار گردید.

  به گزارش روابط عمومی، نشست معاونین آموزشی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی استان، با حضور دکتر نعمتی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی، دکتر توکلی مدیر امور آموزشی، خانم دکتر پیرزادنیا مدیر تحصیلات تکمیلی، دکتر صیدی مدیر دفتر ارتباط با صنعت و جامعه، دکتر میرزایی سرپرست امور اعضاء هیاتعلمی  و خانم دکتر مرادی سرپرست دفتر استعدادهای درخشان، صبح امروز در محل سالن جلسات حوزه ریاست برگزار گردید.

در این نشست دکتر نعمتی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، با تأکید بر ارتقاء جایگاه آموزش در بین دانشگاه‎ها و موسسات آموزش عالی استان، اظهار داشت: وزارت علوم، برای اینکه آموزش در دانشگاهها به جایگاه اصلی خود برگردانده شود، «دهه سرآمدی آموزش» را با دهها عنوان برنامه متنوع  طراحی و ابلاغ کرد که چند سالی است به خوبی در سطح دانشگاههای کشور و از جمله دانشگاه ایلام برگزار می گردد.

رئیس شورای آموزشی دانشگاه، افزود: این نشست بهانهای است تا نظرات، پیشنهادات و انتقادات مطرح شده را مورد بحث و بررسی قرار دهیم و تجارب مختلف در دسترس هم قرار گیرد، تا در نهایت زمینه ارتقاء سطح آموزش در استان ایلام فراهم گردد.

دکتر نعمتی با انتقاد از شیوه کنونی تدوین پایان نامههای کارشناسی ارشد و دکتری، گفت: دانشگاه جزئی از جامعه است و برای همین پایان نامههای دانشجویی باید در راستای حل مشکلات و معضلات کشور و استان تدوین شوند تا نهاد علم بتواند وظایف اصلی خود را به خوبی انجام دهد.

 

  نشست معاونين آموزشي دانشگاه‎ها و موسسات آموزش عالي استان در دانشگاه ايلام برگزار گرديد   نشست معاونين آموزشي دانشگاه‎ها و موسسات آموزش عالي استان در دانشگاه ايلام برگزار گرديد   نشست معاونين آموزشي دانشگاه‎ها و موسسات آموزش عالي استان در دانشگاه ايلام برگزار گرديد