شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

محفل نورانی انس با قرآن کریم در دانشگاه برگزار گردید

محفل نورانی انس با قرآن کریم با حضور استاد حامد علیزاده قاری ممتاز بین المللی و زین العابدین مظفری قاری نوجوان در دانشگاه برگزار گردید.

   به گزارش روابط عمومی، محفل نورانی انس با قرآن کریم با حضور حجت الاسلام کریمیتبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، دکتر علیاکبری رئیس دانشگاه، حجت الاسلام غیاثی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر شیرخانی معاون فرهنگی و اجتماعی، حجت الاسلام عوض نژاد معاون نهاد نمانیدگی در دانشگاههای استان و جمع زیادی از اساتید و دانشجویان در محل سالن آیت اله حیدری برگزار گردید.

در این محفل نورانی که استاد حامد علیزاده قاری ممتاز بین المللی و زین العابدین مظفری قاری نوجوان حضور داشتند، دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه ضمن خیرمقدم به حاضرین و مهمانان مراسم و با تشکر از حجت الاسلام کریمیتبار به جهت حضور در دانشگاه، به اهمیت و نیاز اساسی جامعه برای رجوع به مبانی نورانی قرآن کریم اشاره نمود و بر توسعه فعالیتهای قرآنی در دانشگاه و اهتمام مدیریت دانشگاه در این زمینه تأکید کرد.

در ادامه حجت الاسلام کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ضمن تشکر از بانیان برگزاری این محفل نورانی، تأکید کرد هرگونه برقراری ارتباط با قرآن کریم برای انسان سعادت آفرین است و  اگر کسی میخواهد تمام آنچه که به سعادت انسان میانجامد را در زندگیاش بیابد، باید به این اقیانوس بی کران الهی  متصل شود.

حجت الاسلام کریمیتبار برگزاری محفلهای قرآنی را از دستاورهای  انقلاب اسلامی عنوان کرد و خواستار اهتمام هر چه بیشتر دانشگاهها و سازمانها و نهادهای فرهنگی استان در این زمینه شد و در ادامه به تفسیر آیاتی از سوره لقمان پرداخت.

در ادامه این آیین که با استقبال پرشور دانشجویان روبرو شده بود، قاریان به تلاوت آیات کلام الله مجید پرداختند.

 

محفل نوراني انس با قرآن کريم در دانشگاه برگزار گرديد محفل نوراني انس با قرآن کريم در دانشگاه برگزار گرديد محفل نوراني انس با قرآن کريم در دانشگاه برگزار گرديد محفل نوراني انس با قرآن کريم در دانشگاه برگزار گرديد محفل نوراني انس با قرآن کريم در دانشگاه برگزار گرديد محفل نوراني انس با قرآن کريم در دانشگاه برگزار گرديد محفل نوراني انس با قرآن کريم در دانشگاه برگزار گرديد محفل نوراني انس با قرآن کريم در دانشگاه برگزار گرديد محفل نوراني انس با قرآن کريم در دانشگاه برگزار گرديد محفل نوراني انس با قرآن کريم در دانشگاه برگزار گرديد