شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

«آگهی فراخوان مناقصه یک مرحله ای» انجام امور مربوط به خدمات اداری، پشتیبانی و نظافت خوابگاه های دانشجویی دانشگاه ایلام

«آگهی فراخوان مناقصه یک مرحله‌ای»

  دانشگاه ایـلام در نظر دارد انجام امور مربوط به خدمات اداری، پشتیبانی و نظافت خوابگاه‌های  خود را به متراژ 128256 مترمربع را به صورت مناقصه عمومی یک مرحله‌ای از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزارنماید. از شرکت‌های واجد شرایط دعوت می­گردد جهت دریافت اسناد مناقصه، ارائه پیشنهاد قیمت از تاریخ 1401/02/10 تا پایان وقت اداری، به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت مراجعه نمایند.

شرایط مناقصه:

1-آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی کشور و کلیه شرایط عمومی پیمان که مغایر با آیین نامه موصوف نباشد بر این مناقصه حاکم است.

2-ارائه گواهی صلاحیت ایمنی و پروانه کار شرکت معتبر الزامی می باشد.

3- برآورد موارد پرداختی برای دستمزد افرادی که حجم کار اعلام شده را انجام می دهند، بر اساس قانون کار و طرح طبقه بندی مشاغل و نرخ اعلامی این دانشگاه ( جدول شماره یک ) انجام شود.

4-کلیه پرداخت ها براساس قانون کار و احتساب سنوات در نظرگرفته شده است. لذا شرکت کنندگان محترم باید براساس قانون کار قیمت پیشنهادی را ارائه نمایند.( پایه سنوات، حق سنوات، عیدی، بن و مسکن، حق لباس، 30  ساعت اضافه کار برای هر نفر، ماموریت، باز خرید 9 روز مرخصی  بر اساس جمع حکم و حق اولاد در آنالیز محاسبه شده و شرکت ها موظف به پرداخت می‌باشند)

5-مبلغ 15 میلیارد ریال ضمانت نامه بانکی جهت شرکت در مناقصه دریافت می گردد.

6-با توجه به مبلغ مناقصه، داشتن سابقه انجام حداقل دو قرارداد مشابه در زمینه این مناقصه الزامی می باشد.

7-ارائه فرم خود اظهاری اعلام کارهای در دست اجرا و ظرفیت آماده به کار الزامی می باشد.

8-مزد روزانه با پایه سنوات، حق لباس ماهانه، عیدی و سنوات ماهانه، 30 ساعت  

9-اضافه کار ماهانه برای یک نفر و 10 روز ماموریت ماهانه وتمام پرداخت ها بر اساس مزد اعلامی جدول شماره یک می باشد.

10- اولویت با شرکت های بومی می باشد.

11-بارگذاری آنالیز پیشنهادی مهر و امضاء شده توسط شرکت بر اساس نرخ های درج شده در جدول ارائه شده دانشگاه الزامی می باشد.

12- کلیه اسناد مناقصه باید توسط شرکت مهر و امضاء شود و پس از بارگذاری به همراه اسناد شرکت در موعد مقرر تحویل دبیرخانه مرکزی داده شود.

13-حضور دائم نماینده شرکت در دانشگاه الزامی می باشد.

14-شرکت هایی که در سنوات گذشته قرارداد انجام کار داشته اند و تا کنون مبادرت به تسویه حساب و ارائه مفاصا حساب ننموده اند نمی توانند در این مناقصه شرکت نمایند.

15-دانشگاه در رد یا قبول پیشنهادات مختار است.

16-هزینه چاپ آگهی و سامانه تدارکات الکترونیک بر عهده برنده مناقصه می باشد.

17-در صورت هرگونه ابهام، قبل از درج قیمت با شماره تلفن 32221635 مدیریت امور اداری و پشتیبانی دانشگاه تماس حاصل نمایید.

 

روابط عمومی دانشگاه ایلام