شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

دیدار رئیس دانشگاه ایلام با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام

دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام در دیدار با حجت‌الاسلام و المسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، راهکارهای توسعه حجاب و عفاف در سطح دانشگاه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

    به گزارش روابط عمومی، دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام در این دیدار با بیان اینکه دانشگاه به‌ عنوان قطب فرهنگی؛ می‌تواند تأثیرگذاری زیادی در  سطح جامعه داشته باشد، اظهار داشت: با استفاده از برگزاری اردوهای راهیان نور و جهادی، استفاده از ظرفیت اساتید فعال فرهنگی، استفاده از  پتانسیل چهره‌های فرهنگی تاثیرگذار در سطح دانشگاه‌ها، استفاده از پوشش  مناسب متناسب با فرهنگ اسلامی برای دانشجویان و استفاده از مراکز مشاوره  برای ترویج فرهنگ اسلامی - ایرانی می‌توان فرهنگ عفاف و حجاب را توسعه داد.

دکتر علی‌محمدی با اشاره به حساسیت برنامه‌های فرهنگی، یادآور شد: فعالیت‌های فرهنگی زمان بر و هزینه بر هستند، لذا نیازمند تأمین اعتبار لازم و همکاری و حمایت سایر سازمان‌ها و نهادها برای رسیدن به اهداف مطلوب می‌باشیم.

در این نشست حجت‌الاسلام و السملیمن کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان  و امام جمعه ایلام  بیان نمودند، که دانشگاه محیط خوبی برای انتشار هر چه بیشتر فرهنگ و تمدن اسلامی و انقلابی  است و در همین راستا نیازمند سرمایه‌گذاری فرهنگی برای ترویج  فرهنگ عفاف و حجاب است.

حجت الاسلام و السملیمن کریمی تبار، با تأکید بر کادرسازی  نیروهای انقلابی در سطح دانشگاه‌ها، یادآور شد: می‌توان با استفاده از اساتید فرهیخته و انقلابی آموزه‌های قرآنی و اسلامی را در سطح دانشگاه‌ها توسعه داد.