شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

اطلاعیه انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه ایلام (نیمسال اول 1401-1400)

  به اطلاع دانشجویان گرامی مقاطع مختلف تحصیلی دانشگاه ایلام می‌رساند، بر اساس تقویم آموزشی اعلام شده، انتخاب واحد نیمسال اول سال تحصیلی 1401-1400 از روز دوشنبه 1400/06/22 شروع خواهد شد. در این راستا جهت آگاهی از لیست دروس ارائه شده گروه‌های آموزشی به سامانه مربوطه مراجعه و در زمان مقرر نسبت به انتخاب واحد اقدام نمایید. بدیهی است تمدید این زمان‌ها (انتخاب واحد و حذف و اضافه) امکانپذیر نبوده و در صورت عدم رعایت زمان‌های اشاره شده، مسئولیت آن بر عهده شخص دانشجو خواهد بود.

لینک تقویم آموزشی نیمسال:

https://www.ilam.ac.ir/file_bank/1400/9140062-calendar4001.pdf
لینک دروس ارائه شده:

https://ilam.ac.ir/dep/edu/
لینک سامانه آموزشی گلستان جهت انتخاب واحد و حذف و اضافه:

https://edu.ilam.ac.ir/home/Default.htm

نکات مهم:

1-کلیه کلاس‌ها و فعالیت‌های آموزشی به صورت مجازی  از تاریخ  1400/06/27 (مطابق با تقویم آموزشی) شروع خواهد شد. به اساتید محترم نیز تأکید شده است که تمامی کلاس ها با هر تعداد دانشجو تشکیل گردد و حضور و غیاب توسط آموزش دانشکده ها و  اداره کل آموزش کنترل و جهت اعمال در سیستم آموزش جمع آوری خواهد شد.

2-انتخاب واحد فقط از طریق سامانه آموزشی گلستان و در تاریخهای اعلام شده صورت می‌گیرد و هیچگونه فرصت دیگری جهت انتخاب واحد با تأخیر برای دانشجویانی، که به هردلیل نسبت به انتخاب واحد اقدام ننمایند در نظر گرفته نخواهد شد.

3-دانشجویان در مرحله حذف و اضافه مجاز به اخذ 2 درس، حذف 2 درس و تغییر گروه 1 درس بوده و امکان انتخاب واحد برای آنان در این مرحله وجود نخواهد داشت.

4-رعایت کلیه موارد آموزشی در مرحله انتخاب واحد ازجمله پیشنیاز، همنیاز، تطابق درس از نظر تعداد واحد و نام درس با سرفصل دروس رشته دانشجو، تداخل برنامه هفتگی، تداخل  برنامه امتحانی، حداقل واحد و سقف واحد به عهده دانشجو  بوده و در صورت عدم رعایت موارد مذکور، در هر زمان از ترم که مشخص شود (حتی زمان امتحان پایان‌ترم) درس غیر مجاز حذف خواهد شد.

5-در مرحله حذف و اضافه امکان حذف دروسی که تعداد دانشجوی ثبتنامی در آن برابر و با کمتر از حدنصاب باشد، نخواهد بود.

6-بدلیل امکان تغییر برنامه هفتگی و امتحانی برخی از دروس از طرف گروههای آموزشی، دانشجویان موظف هستند در مرحله حذف و اضافه و پس از آن، حتماً دروس انتخابی خود را دقیقاً کنترل و بررسی کنند در غیر اینصورت مسئولیت هرگونه عدم اطلاع از تداخل برنامه هفتگی و امتحانی و یا حذف دروس بدلیل به حد نصاب نرسیدن به عهده دانشجو می باشد.

7-دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی که دروس نظری را گذرانده و در حال انجام رساله و یا پایان نامه خود هستند، لازم است همانند سایر دانشجویان درس رساله و پایان نامه را انتخاب واحد نمایند. در غیر اینصورت سامانه آموزشی برای ایشان عدم مراجعه صادر نموده و مسئولیت آن با شخص دانشجو خواهد بود.

8-دانشجویان شبانه و سایر دانشجویانی که بدهی مالی دارند لازم است قبل از انتخاب واحد جهت تسویه حساب شهریه اقدام نمایند. در غیر اینصورت امکان انتخاب واحد برای ایشان میسر نخواهد بود.

 

اداره کل آموزش دانشگاه ایلام