شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

تقدیر ویژه معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم از دکتر شیرخانی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام

دکتر غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با ارسال لوحی از تلاش‌ها و حمایت‌های مؤثر دکتر شیرخانی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام از مجموعه فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تقدیر بعمل آورد.

  به گزارش روابط عمومی، دکتر غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با ارسال لوحی؛ از تلاش‌ها و حمایت‌های مؤثر دکتر شیرخانی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام از مجموعه فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در چهار سال اخیر تقدیر بعمل آورد و تأکید کرد: بی‌گمان خدمت به نهاد علم و نظام آموزش عالی کشور، که سهم بی‌بدیلی در توسعه همه جانبه در ساحت‌های علمی، اجتماعی و فرهنگی دارد، جایگاه ممتاز در فعالیت حرفه‌ای و فرهنگی  اجتماعی صاحبان اندیشه و خرد دارد. از این رو وظیفه خود می‌دانم از تلاش و حمایت‌های مؤثر جنابعالی از مجموعه فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در چهار سال اخیر، که از حیث موضوعات و مسائل مربوط به آن ظرایف، سختی و حساسیت‌های ویژه خود را داشته و دارد، نهایت سپاس و قدردانی را داشته باشم.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت عتف افزود: امیدوارم با اتکال به قدرت الهی، تلاش عالمانه و خستگی‌ناپذیر خود همچنان در عرصه دانش و تحقق توسعه پایدار و موزون نقش آفرین؛ و افق‌های تازه‌تری را برای نظام جمهوری اسلامی گشوده و برای ملت بزرگ این سرزمین کهن اعتماد ساز و امید آفرین باشید.

دکتر غفاری اضافه کرد:  سعی و همت شما را ارج نهاده و از خداوند بزرگ تن‌درستی و دوام توفیقات‌تان را آرزو دارم.