شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

پیام تبریک رئیس دانشگاه ایلام به مناسبت روز پزشک

دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه ایلام با صدور پیامی ضمن تبریک روز پزشک از اهتمام شایسته و خدمات ارزنده جامعه پزشکی استان ایلام در مبارزه با پدیده کرونا تقدیر کردند.

به گزارش روابط عمومی، همزمان با زاد روز تولد ابوعلی سینا و روز پزشک، دکتر محمد علی‌اکبری، رئیس دانشگاه ایلام پیام تبریکی به شرح ذیل صادر کردند:

  یکم شهریور ماه، زاد روز تولد طبیب برجسته ایرانی،  ابوعلی سینا که مزین به روز پزشک است، فرصتی مغتم است تا به یاد و پاسداشت خدمات و ایثار جامعه پزشکی کشور از صمیم قلب تقدیر و تشکر نماییم.

در ماهها و روزهای اخیر با شیوع عجیب ویروس کرونا در ایران، علاوه بر درگذشت تعداد انبوه و غیر قابل باور هموطنان عزیزمان، موجی از اضطراب، رنج و احساس ناامیدی و استیصال ایجاد شده است. در این وانفسا، پزشکان عزیز کشورمان و بخصوص پزشکان شریف ایلامی با تلاش‌ شبانه‌روزی، سختکوشی و تحمل انواع مشکلات توانسته‌اند با سربلندی به رسالت انسانی و خطیر خود عمل نموده و سلامتی، امید و نشاط را برای بخش قابل توجهی از بیماران و خانواده‌های آنان به ارمغان آورند تا مرحمی بر دردهای آنها شوند.

اینجانب به نمایندگی از جامعه دانشگاهی استان و به حکم وظیفه اخلاقی، ملی و دینی، ضمن تبریک روز پزشک، از اهتمام شایسته و خدمات ارزنده جامعه پزشکی استان ایلام قدردانی نموده و دوام توفیق و سلامتی آنان را از درگاه ایزد منان مسألت دارم.