شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

مراسم تجلیل از بازنشستگان دانشگاه ایلام برگزار گردید

همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان و با حضور دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه، مراسم تجلیل از بازنشستگان دانشگاه ایلام برگزار گردید.

   به گزارش روابط عمومی، همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستکان، مراسم نمادینی با حضور دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه، دکتر ملابهرامی معاون پشتیبانی و منابع انسانی، حاجی خورانی مدیر امور اداری و پشتیبانی و شش تن از نمایندگان کارکنان عزیز بازنشسته دانشگاه در محل سالن جلسات حوزه ریاست برگزار گردید.

در این مراسم دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه با ابراز خرسندی به جهت حضور در بین کارکنان بازنشسته دانشگاه و تقدیر و تشکر از زحمات آنان در روند اعتلای دانشگاه ایلام، به آرامش حاکم بر دانشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: در سالیان اخیر خوشبخانه فرصت و امکان ریل گذاری پیشرفت دانشگاه ایلام بر طبق استانداردهای آموزش عالی کشور فراهم گشت و از جمله دستاوردهای این دوره حاکم شدن آرامش بر دانشگاه بود و اعضای دانشگاه بدون اضطراب و حاشیه‌، تمام توان خود را در جهت توسعه دانشگاه  در طبق اخلاص گذاشتند.

دکتر علی‌اکبری، با اشاره به اینکه در سالیان گذشته، 95 درصد بودجه دانشگاه برای پرداخت حقوق و مزایا پرداخت می‌‌گردید، یادآور شد: استاندارد کشوری حضور یک کارمند به ازای وجود هر عضو هیأت علمی است، اما در دانشگاه ایلام این عدد 2/5 به 1 بود، که متاسفانه این اتفاق زمینه اجرای برنامه‌های توسعه‌ای دانشگاه در حوزه‌های مختلف را با مشکل مواجه کرد.

رئیس دانشگاه، افزود:از بهمن سال 1393 تاکنون هیچ نیروی جدیدی استخدام نشد و با توجه به اینکه تعدادی از کارکنان عزیز در این دوره هم بازنشسته شدند و همچنین با تدابیر، اقدامات و پی‌گیری‌هایی که انجام شد، بودجه دانشگاه پنج برابر گردید و زمینه برای تصمیم‌گیری‌های جدید در ارتقاء سطح حقوق اعضای دانشگاه فراهم گردید.

دکتر علی‌اکبری، اضافه کرد: هم اکنون همه اعضای دانشگاه، از ثمره این راهبرد در حوزه‌های گوناگون و از جمله در افزایش حقوق و مزایا استفاده می‌کنند و از جمله مابه التفاوت افرایش حقوق کارکنان در بهمن 98، در ماه جاری به صورت کامل پرداخت گردید و  در قضیه تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی و شرکتی به رسمی، با توجه به بار مالی که دارد، دانشگاه ایلام پیشگام است و طبق آئین نامه این فرآیند در حال انجام می‌باشد.

 رئیس دانشگاه، با بیان اینکه اعضای بازنشسته دانشگاه، نقش اساسی در روند توسعه دانشگاه ایلام داشته‌اند، یادآور شد: الان هم دانشگاه نیازمند تجربه‌ها شما عزیزان است و برای اینکه ارتباط دوسویه کارکنان بازنشسته و دانشگاه تقویت گردید، یک اتاق در ساختمان قلم چی در اختیار نمایندگانشان قرار می‌گیرد.

دکتر علی‌اکبری با استقبال از نظرات و درخواست‌های نمایندگان کارکنان بازنشسته دانشگاه، دستور دادند درخواست‌های آنان بصورت دقیق و با حسن نظر بررسی گردد.

در پایان مراسم با هداء لوح و هدیه‌ای از نمایندگان کارکنان بازنشسته دانشگاه، تقدیر بعمل آمد.