شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

پیام تبریک دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه ایلام به مناسبت روز خبرنگار

دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه ایلام با صدور پیامی، روز خبرنگار را به همه خبرنگاران و اصحاب رسانه استان ایلام تبریک گفت و از زحمات ارزشمند و همکاری همیشگی آنان با دانشگاه ایلام قدردانی کرد.

متن پیام دکتر علی‌اکبری به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

   خبرنگاران می توانند  سفیران آگاهی بخش و صدای رسای جامعه  باشند  و با  فعالیت‌ خود روح خودباوری و امید را در مردم زنده کرده و نقش محوری و زیربنایی در شکل‌گیری هویت سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور ایفاء نمایند.

در دنیای امروز، نفوذ رسانه‌ها و فضای مجازی و سرعت گردش اطلاعات عامل اصلی  شکل‌گیری تحولات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی ملی و جهانی است. از این رو خبرنگاران مستقل، منصف و آزاداندیش بعنوان چشمان تیزبین جامعه  با آگاهی بخشی و تلفیق  سرعت و دقت در انعکاس اخبار نقشی بنیادین در شناخت حقیقت و مهندسی تحولات کشور به نفع مردم دارند.

بی تردید لازمه حضور مقتدرانه و تأثیرگذار در این شبکه جهانی، فراهم کردن زمینه انتقال آزاد اطلاعات و  وجود رسانه‌های مستقل و غیردولتی است، تا امکان نقد واقعی، اطلاع‌رسانی معضلات اساسی کشور و نظارت بر همه افراد و دستگاهای بهره‌مند از بیت‌المال فراهم گردد و زمینه توسعه و سربلندی ایران سرافراز به وجود آید.

اینجانب ضمن ابراز انزجار از عوامل و اندیشه‌ای که عامل  شهادت شهید محمود صارمی  گردید، روز خبرنگار را تبریک عرض نموده و مراتب تقدیر و تشکر خود را از همه خبرنگاران عزیز استان ایلام، که در طول سالیان اخیر با دانشگاه ایلام همکاری و همراهی داشته‌اند و با تلاش‌های صادقانه خود اخبار دانشگاه ایلام را در سطح ملی و استانی منعکس کرده‌اند، ابراز می‌دارم و دست شما عزیران را برای ادامه همکاری‌های رسانه‌ای به گرمی می‌فشارم.

از درگاه خداوند متعال، توفیق و سلامتی روز افزون‌تان را در خدمت به مردم عزیز و سرافراز استانمان آرزومندم.

 

با آرزوی توفیق الهی

دکتر محمد علی‌اکبری

رئیس دانشگاه ایلام