شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

دکتر علی محمدی در آغازین روز کاری عنوان کرد: شورای هم افزایی مدیران پیشین دانشگاه ایلام راه‌اندازی می گردد

دکتر علی‌محمدی سرپرست دانشگاه، در آغازین روز کاری عنوان کرد: در جریان جابجایی کادر اجرایی، رویه این بود، که از تجربیات مدیران پیشین استفاده نمی‌شد، ولی ما به حول و قوه الهی این رویه را تغییر خواهیم داد و در آینده نزدیک، شورای هم‌افزایی مدیران پیشین دانشگاه ایلام را راه‌اندازی خواهیم کرد.

   به گزارش روابط عمومی، دکتر علی‌محمدی سرپرست دانشگاه ایلام صبح امروز در بدو ورود به ساختمان مرکزی دانشگاه مورد استقبال اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه قرار گرفت و سپس در جریان نشستی که با حضور دکتر علی‌اکبری رئیس پیشین دانشگاه، حجت‌الاسلام و المسلمین غیاثی مسئول دفاتر  نهاد نمایندگی  مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدوی‌راد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام، دکتر میرزایی حیدری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز ایلام و معاونین دانشگاه در محل سالن جلسات حوزه ریاست برگزار گردید، با تشکر از زحمات دکتر علی‌اکبری رئیس پیشین دانشگاه و تیم همراهشان، یادآور شد: دانشگاه ایلام در سال 1370 با فرمان مقام معظم تأسیس شد و در این مدت 30 سال  همه رؤسای پیشین دانشگاه، به انحاء مختلف برای اعتلای دانشگاه ایلام متقبل زحمت شدند و لذا بر خود لازم می‌دانم قدردان همه زحمات این عزیزان باشم.

دکتر علی محمدی، با بیان اینکه شورای هم‌افزایی مدیران ادوار پیشین دانشگاه راه‌اندازی می‌گردد، اظهار کرد: در جریان تغییر دولت‌ها و جابجایی کادر اجرایی در سطح کشور، متأسفانه رویه این بود، که از تجربیات مدیران سابق استفاده نمی‌شد، ولی ما این روند را به حول و قوه الهی تغییر خواهیم داد، چرا که تجارب مدیران سابق، سرمایه‌ای ارزشمند است، که می‌تواند به هم‌ افزایی کمک کند و در روند رشد و شکوفایی دانشگاه مؤثر و مفید باشد.

سرپرست دانشگاه، با تأکید بر اینکه هرگونه تغییر و تحولی به معنای انکار تلاش مدیران پیشین نیست، از معاونین، روسای دانشکده‌ها و مدیران دانشگاه خواست با تمام توان به کار خود ادامه دهند، تا در امور جاری دانشگاه وقفه ایجاد نگردد.

در این نشست، دکتر علی‌اکبری رئیس پیشین دانشگاه، با خوش آمدگویی و تبریک به دکتر علی‌محمدی، یادآور شد: خدا را شاکرم که چند دوره فرصت خدمت در سمت رئیس دانشگاه ایلام را نصیب اینجانب کرد و اکنون با کمال رضایت و طیب خاطر، سمت ریاست دانشگاه را به برادر عزیز و دوست دیرینم جناب آقای دکتر علی‌محمدی واگذار می‌کنم.

رئیس پیشین دانشگاه، افزود: بسیار خوشحالم، که این مسئولیت را به دکتر علی‌محمدی واگذار می‌کنم، به این جهت که ایشان دانش کافی و تجربه لازم در این خصوص را دارا می‌باشد.  

دکتر علی‌اکبری، با بیان اینکه رئیس دانشگاه ایلام فقط یک سمت اداری نیست، بلکه یک عنوان فرهنگی و اجتماعی است، تأکید کرد: با تمام توان آمده کمک به دکتر علی‌محمدی و تیم همراهشان خواهم بود و از هیچ کمکی مضایقه ندارم.

در این ادامه،  حجت‌الاسلام و المسلمین غیاثی مسئول دفاتر نهاد نمایندگی  مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان از زحمات دکتر علی‌اکبری و تیم همراهش تشکرد نمود و با ابراز خرسندی از انتصاب دکتر علی‌محمدی به سمت سرپرست دانشگاه ایلام، خاطرنشان کرد: دکتر علی‌محمدی به واسطه صداقت، تجربه و انگیزه لازم، گزینه مناسبی برای این سمت است، که ان شاء الله با حسن تدبیر در راستای توسعه دانشگاه گام بر خواهد داشت.

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدوی‌راد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام نیز در این نشست، با بیان اینکه جابجایی در سمت‌های اجرایی یک سنت الهی برای خدمت بهتر  است، یادآور شد: بنیان این تغییرات، جابجا شدن روش‌ها و سلایق است و به هیچ عنوان به معنای نفی تلاش‌های دیگران نیست.

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدوی‌راد با تشکر از زحمات دکتر علی‌اکبری و تبریک به دکتر علی‌محمدی به جهت انتصاب بعنوان سرپرست دانشگاه ایلام، خاطرنشان کرد: به واسطه اینکه قرار است همه در راستای اعتلای دانشگاه گام برداریم، لذا باید با هم رفیق باشیم و اختلاف سلیقه را به چالش تبدیل نکنیم.

در ادامه حاضرین، بر مزار شهدای گمنام دانشگاه حضور یافتند و با نثار گل و فاتحه به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.