شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

تقدیر سرپرست اداره کل امور دانشجویان غیرایرانی وزارت عتف از معاون و کارشناس مسئول دفتر همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه

سرپرست اداره کل امور دانشجویان غیرایرانی وزارت عتف، با ارسال لوح‌های جداگانه‌ای از آقای جلال حیدری فرد معاون و خانم لیلا کهنی کارشناس‌ مسئول دفتر همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه ایلام تقدیر بعمل بعمل آورد.

    به گزارش روابط عمومی، دکتر افشین آخوندزاده بستی سرپرست اداره کل امور دانشجویان غیرایرانی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با ارسال لوح‌های جداگانه‌ای؛ مراتب تقدیر و تشکر خود را از آقای جلال حیدری فرد معاون و خانم لیلا کهنی کارشناس مسئول دفتر همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه ایلام به جهت اهتمام در انجام وظایف محوله و همکاری با دانشجویان خارجی بعمل آورد.

آقای جلال حیدری فرد 

خانم لیلا کهنی

دکتر آخوندزاده بستی باب این اینکه تقدیر و تشکر در برابر تلاش و کوششی که به نیت تقرب به خداوند متعال انجام می‌شود، از عهده ما خارج است، تأکید کرد: خداوند بهترین پاداش دهنده است؛ لیکن قدردانی از کسانی، که صادقانه برای پیشرفت و بالندگی جامعه گام بر می‌دارند مصداق شکرگزاری از آن یگانه بی‌همتا می‌باشد.

سرپرست اداره کل امور دانشجویان غیرایرانی سازمان امور دانشجویان، افزود: بدینوسیله و به پاس ارج نهادن به احساس مسئولیت و تلاش خالصانه شما، بر خود لازم می‌دانم مراتب تقدیر و تشکر خویش را تقدیم نموده و موفقیت و بهروزی روز افزون‌تان را از درگاه ایزد منان مسئلت ‌نمایم.

 

تقدير سرپرست اداره کل امور دانشجويان غيرايراني وزارت عتف از معاون و کارشناس مسئول دفتر همکاري‌هاي علمي و بين‌المللي دانشگاه