شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

تقدیر معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم از دو کانون دانشجویی دانشگاه ایلام

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با ارسال لوح‌های جداگانه‌ای از کانون‌های دانشجویی همیاران سلامت روان و نماز و مناسبت‌ها دانشگاه ایلام تقدیر بعمل آورد.

  به گزارش روابط عمومی، دکتر غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با ارسال لوح‌های جداگانه‌ای، مراتب سپاس خود را از کانون همیاران سلامت روان دانشگاه به جهت کسب عنوان کانون «برگزیده» در زمینه آسیب‌های اجتماعی و  کانون نماز و مناسبت‌ها به جهت کسب عنوان «برگزیده» در زمینه قرآن، عترت، نماز و نهج‌البلاغه دانشگاه‌های «گروه ب» بخش رقابتی نهمین جشنواره رویش (ویژه دستاوردها و توانمندی‌های کانون‌های فرهنگی، هنری، مذهبی و اجتماعی) بعمل آورد.

دکتر غفاری، افزود: با احترام و امتنان بسیار، شکوفه‌های درود بی‌کران و امواج دریای ارادت خویش را به ساحل مصفای وجود آمیزتان می‌افشانیم و همواره شاکر کرامت و کوشایی شما عزیزان در عرصه اعتلای علمی و پویایی فرهنگی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی بوده و با تقدیم این رقیمه، مراتب سپاس خویش را از جهد جمیل شما و کسب این عناوین ابراز می‌داریم.

تقدير معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم از دو کانون دانشجويي دانشگاه ايلام تقدير معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم از دو کانون دانشجويي دانشگاه ايلام