شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

آئین تکریم و معارفه مسئول پیشین و جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام برگزار گردید

با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین میراحمدی معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در  دانشگاه‌های کشور و دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه ایلام، آئین تکریم و معارفه حجت‌الاسلام و المسلمین غیاثی مسئول پیشین و حجت‌الاسلام و المسلمین مهدوی‌راد مسئول جدید نهاد نمانیدگی مقام معظم رهبری در دانشگاه برگزار گردید.

   به گزارش روابط عمومی، آئین تکریم و معارفه حجت‌الاسلام و المسلمین غیاثی مسئول پیشین و حجت‌الاسلام و المسلمین مهدوی‌راد مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین میراحمدی معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در  دانشگاه‌های کشور، دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه، حجت‌الاسلام و السملمین صادقی مدیرکل امور دفاتر نهاد در دانشگاه‌ها، معاونین دانشگاه، روسای دانشگاه‌های استان، مسئولان نهاد نمایندگی در دانشگاه‌ها و جمعی از اساتید و دانشجویان صبح دیروز در محل سالن فرزانگان برگزار گردید.

در این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین میراحمدی معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در  دانشگاه‌های کشور با بیان اینکه طبق تأکید مقام معظم رهبری باید از ویژگی نرم‌افزاری حضرت امام خمینی (ره) استفاده کرد، اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های ممتاز حضرت امام (ره) تحول‌خواهی بود، که با شجاعت و جسارت موفق به شکل‌گیری انقلاب اسلامی و سقوط رژیم پهلوی شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین میراحمدی یادآور شد: تحول به معنای گرایش مستمر به بهتر شدن و به داشته‌ها و وضع موجود قانع نشدن است و به هیچ عنوان هم معنایش اعتراض  و نفی وضع موجود نیست.

معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در  دانشگاه‌های کشور، افزود: لازمه تحول خواهی؛ کار گروهی، تفاهم و وجود برنامه و نقشه راه است، تا با کمترین هزینه به اهداف موجود دست یافت.

حجت‌الاسلام و المسلمین میراحمدی با بیان اینکه حجت‌اسلام و المسلمین غیاثی، شخصیتی مسئولیت‌پذیر و دغدغه‌مند است، ابراز امیدواری کرد ایشان در ادامه مسئولیت خود در سمت مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان همچون گذشته موفق باشد.

معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با اشاره به بازدید خود از دانشگاه ایلام، تأکید کرد خوشبختانه دکتر علی‌اکبری به خوبی منشاء خدمات ارزشمندی در دانشگاه ایلام بوده است.

در ادامه مراسم دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه ایلام با بیان اینکه تجربه همکاری موفقیت آمیز دوجانبه مدیریت دانشگاه ایلام و نهاد نمانیدگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مورد تأیید همگان است، یادآور شد: این تجربه ناب، قابل استفاده در کل کشور است.

دکتر علی‌اکبری با تمجید از شخصیت حجت‌الاسلام و المسلمین غیاثی، گفت: استقلال، خردمندی و تعامل سه ویژگی بارز دکتر غیاثی است و برای همین ایشان استقلال نهاد را حفظ کرد و باعث شد در بزنگاه‌ها تصمیات درست گرفته شود و زمینه توسعه آموزش عالی استان فراهم گردد.

دکتر علی‌اکبری افزود: همچنین  دکتر غیاثی بر امور دانشگاه اشراف داشت  و بدین لحاظ منشأ تصمیمات درست و جامع گردید، که کاهش خطاها را در پی داشت.

دکتر علی‌اکبری وجود روحانیون سرشنان و نخبه را یکی از سرمایه‌های ارزشمند برای دانشگاه ایلام عنوان کرد و گفت:  مقبولیت و محبویت و نفوذ اجتماعی به همراه  جایگاه مناسب علمی، باعث شده این عزیزان یک سرمایه ملی برای دانشگاه ایلام باشند.

رئیس دانشگاه ایلام برای حجت‌الاسلام مهدوی‌راد در سمت جدید آرزوی موفقیت نمود و ابراز امدواری کرد، که روند مطلوب کنونی به خوبی ادامه پیدا کند.

در ادامه حجت‌الاسلام و المسلمین غیاثی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در  دانشگاه‌های استان با تشکر از زحمات و همراهی هیات رئیسه، اساتید و کارکنان دانشگاه ایلام و بخصوص دکتر علی‌کبری در طول این مدت، یادآور شد: هدف این بود، که با حفظ حدود وظایف و اختیارات خدمات خود را به انجام برسانیم و لذا اگر موفقیتی حاصل شد، در سایه همکاری و توانایی همکاران عزیز  حاصل گردید.

حجت‌الاسلام و المسلمین غیاثی، افزود: گواهی می‌دهم، که این عزیزان سنگ تمام گذاشتند و با همراهی و همگامی در انجام وظایف کوتاهی و مانع‌تراشی نشد و  با اخلاص  و تمام توان مساعدت گردید و زمینه عبور از چالش‌ها فراهم شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در  دانشگاه‌های استان، یادآور شد: وظیفه ما این است برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تعالی دانشگاه از پتانسیل این عزیزان استفاده کنیم. 

در پایان این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین مهدوی‌راد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام، فرصت حضور در دانشگاه را برای خود یک فرصت مغتم عنوان کرد، که در چارچوب رسالت دفاتر نهاد برای تحقق سه هدف مهم شامل: اسلامی شدن دانشگاه، انقلابی شدن دانشگاه و گام دوم انقلاب تلاش نماید.

حجت‌الاسلام مهدوی‌راد تأکید کرد برای تحقق این هدف دست همکاری به سوی همه دانشگاهیان دراز می‌کنیم و پذیرای همکاری همگان هستیم.

شایان ذکر است، حکم مدیریت حجت‌الاسلام و المسلمین غیاثی در سمت مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در  دانشگاه‌های استان تمدید گردید.