شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

پرداخت پژوهانه اساتید دانشگاه ایلام بروز گردید

مدیر امور پژوهشی دانشگاه عنوان کرد: در راستای ارتقاء سطح فعالیت‌های پژوهشی و فناوری، پرداخت پژوهانه اساتید دانشگاه ایلام بروز گردید.

   به گزارش روابط عمومی، دکتر نورالدین رستمی مدیر امور پژوهش و فناوری دانشگاه ایلام، گفت: تا قبل از سال 1393 مبنای پرداخت پژوهانة اعضای هیأت علمی بر اساس آیین نامه پژوهانه، امتیازات کسب شده در یک سال تحصیلی قبل محاسبه و فقط اقساط 1 و 2 آن به مبلغ  70 درصد مبلغ کل قرارداد پرداخت می‌شد. اما از سال 1393 به بعد، معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه خود را متعهد به پرداخت پژوهانه بصورت کامل نمود و سپس طی دو مرحله، عقب ماندگی یک ساله گرنت را جبران نمود. به عنوان مثال پژوهانه سال 1399 بر اساس امتیازهای پژوهشی مکتسبه منتهی به 1399/06/31 محاسبه گردیده است.

مدیر امور پژوهش و فناوری دانشگاه افزود: اکنون این معاونت در نظر دارد پرداخت پژوهانه را بروز نماید و لذا از کلیة همکاران درخواست می‌نماید تمام فعالیت های پژوهشی و فناوری خود را که تا تاریخ 1399/12/30 انجام شده در سامانه مدیریت پژوهش و فناوری بارگذاری نمایند.

دکتر رستمی اضافه کرد: همکاران محترم در صورتی که فعالیتی داشته و در سنوات قبل پژوهانه آن را دریافت نکرده‌اند، موضوع را به مدیریت امور پژوهشی اطلاع تا اقدامات بعدی مبنی بر بررسی و پرداخت انجام پذیرد.

مدیر امور پژوهش و فناوری دانشگاه در پایان خطاب به اساتید دانشگاه یادآور شد: از همکاران محترم هیأت علمی تقاضامندم با انجام فعالیت‌های پژوهشی و فناوری با کیفیت و اصیل، زمینة ارتقاء سطح دانشگاه را در رتبه بندی‌های ملی و بین المللی فراهم نموده و در چاچوب قوانین و مقررات پژوهشی، این معاونت هم از هیچ حمایتی دریغ نخواهد کرد.