شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

آزمایشگاه سنسورهای مایکروویو در دانشگاه ایلام افتتاح گردید

آزمایشگاه سنسورهای  مایکروویو با اعتبار یک میلیارد تومان در دانشگاه ایلام افتتاح گردید.

  به گزارش روابط عمومی، با حضور دکتر مهدیزاده معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، دکتر صیدی رئیس دانشکده فنی و مهندسی و جمعی از اعضای هیات علمی و کارکنان، آزمایشگاه سنسورهای  مایکروویو به همت و پی‌گیری دکتر مسعود باقلانی استادیار گروه برق با اعتبار یک میلیارد تومان شامل 850 میلیون تومان هزینه شخصی ایشان و 150 میلیون تومان کمک دانشگاه افتتاح گردید.

بنا به این گزارش: این آزمایشگاه می‌تواند در مطالعات بین رشته‌ای در حوزههای فنی و مهندسی، پزشکی، علوم پایه، کشاورزی و دامپزشکی کاربرد داشته باشد.

این گزارش می‌افزاید: دکتر باقلانی ایده راه‌اندازی این آزمایشگاه را در جریان سفر مطالعاتی به کشور کانادا و همکاری با دانشگاه‌های تورنتو، آلبرتا و واترلو کسب کرده است.

آزمايشگاه سنسورهاي  مايکروويو در دانشگاه ايلام افتتاح گرديد آزمايشگاه سنسورهاي  مايکروويو در دانشگاه ايلام افتتاح گرديد آزمايشگاه سنسورهاي  مايکروويو در دانشگاه ايلام افتتاح گرديد آزمايشگاه سنسورهاي  مايکروويو در دانشگاه ايلام افتتاح گرديد آزمايشگاه سنسورهاي  مايکروويو در دانشگاه ايلام افتتاح گرديد آزمايشگاه سنسورهاي  مايکروويو در دانشگاه ايلام افتتاح گرديد آزمايشگاه سنسورهاي  مايکروويو در دانشگاه ايلام افتتاح گرديد آزمايشگاه سنسورهاي  مايکروويو در دانشگاه ايلام افتتاح گرديد