شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

نشست سرپرست دانشگاه با کارکنان بازنشسته برگزار گردید

در فضایی صمیمانه،  نشست دکتر علی‌محمدی سرپرست دانشگاه و جمعی از کارکنان بازنشسته صبح امروز در محل سالن جلسات حوزه ریاست برگزار گردید.

   به گزارش روابط عمومی، در این نشست دکتر علی‌محمدی سرپرست دانشگاه با ابراز خرسندی از حضور در بین کارکنان بازنشسته دانشگاه، یادآور شد: تکریم بازنشستگان دانشگاه، جزو اولویت‌های برنامه‌های تیم مدیریت جدید دانشگاه است و ان شاء الله از تمام ظرفیت‌ها برای ارتقاء سطح خدمات رسانی به آنها استفاده خواهد شد، تا شاهد شور، امید و رضایتمندی در بین این عزیزان باشیم.

دکتر علی‌محمدی، افزود: اساتید و کارکنان بازنشسته دانشگاه سالیان متمادی و در شرایط سخت و از جمله در دوران دفاع مقدس، با اخلاص برای توسعه دانشگاه تلاش کرده‌اند و لذا اینجانب و همکارانم تصمیم جدی داریم از تجارب ارزشمند این عزیزان برای پیشبرد اهداف عالی دانشگاه به شکل‌های مختلف بهره‌مند شویم.

سرپرست دانشگاه، اضافه کرد: برنامه‌های متنوعی را در نظر داریم و از جمله ان شاء الله در منزل تعدادی از این عزیزان حضور خواهیم یافت، تا قدردان زحمات آنان باشیم.

دکتر علی‌محمدی، با اشاره به شرایط نامطلوب وضعیت بودجه دانشگاه، گفت: با توجه به کسری موجود، امسال نمی‌توانیم اقدام خاصی برای توسعه رفاهیات عزیزان بازنشسته داشته باشیم، اما با فضل الهی و با پی‌گیری‌ها و  رایزنی‌های انجام شده، بودجه دانشگاه در سال آینده 41 درصد افزایش یافته است، که اگر به تصویب نهایی برسد، زمینه را برای توسعه رفاهیات اعضای دانشگاه و از جمله اساتید و کارکنان بازنشسه فراهم می‌کند.

در این نشست کارکنان بازنشسته به بیان نظرات، پیشنهادات و انتظارات مورد نظر خود پرداختند و دکتر علی‌محمدی هم بعد از استماع سخنان ایشان، دستور لازم را در خصوص پی‌‌گیری این مطالبات صادر کردند.

 

 

 

نشست سرپرست دانشگاه با کارکنان بازنشسته برگزار گرديد نشست سرپرست دانشگاه با کارکنان بازنشسته برگزار گرديد نشست سرپرست دانشگاه با کارکنان بازنشسته برگزار گرديد نشست سرپرست دانشگاه با کارکنان بازنشسته برگزار گرديد