شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری نشست هیأت رئیسه دانشگاه ایلام با سرپرست دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه

نشست صمیمانه هیأت رئیسه دانشگاه ایلام با حجت‌الاسلام و المسلمین مهدوی‌راد سرپرست دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، در محل دفتر نهاد نمایندگی برگزار گردید.

   به گزارش روابط عمومی، در این نشست دکتر علی‌محمدی سرپرست دانشگاه با بیان اینکه باید دانشجویان را برای ورود به اجتماع، خدمت به مردم و نظام اسلامی آماده کنیم، گفت: فعالیت‌‌های فرهنگی در سطح دانشگاه‌ها، حساسیت‌های خاص خود را دارد و نیاز است با مشورت و هم‌افزایی زمینه ارتقای سطح این نوع فعالیت‌ها را در تراز انقلاب اسلامی فراهم ساخت.

سرپرست دانشگاه ایلام، افزود: مجموعه نهاد نمایندگی، به عنوان یک بازوی توانمند، می‌تواند نقش تأثیرگذاری در این فرآیند داشته باشد و به اجرایی شدن منویات و مطالبات مقام معظم رهبری در سطح دانشگاه‌ کمک کند.

در این نشست، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدوی‌راد سرپرست دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام، استقرار تیم مدیریتی جدید در دانشگاه را موجب دلگرمی نیروهای انقلابی دانست و یادآور شد: باید نوع برنامه‌ریزی و مدیریت در سطح دانشگاه‌ها به گونه‌ای رقم بخورد که زمینه جذب حداکثری دانشگاهیان فراهم شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدوی‌راد با اشاره سابقه طولانی دکتر علی‌محمدی در همکاری با دفتر نهاد نمایندگی در دانشگاه ایلام، اظهار کرد: خوشبختانه دکتر علی‌محمدی تجربه خوبی در حوزه مدیریتی و بخصوص در حوزه دینی و فرهنگی دارند که این می‌تواند به توسعه دانشگاه ایلام در این عرصه کمک شایانی نماید.

 

 

 

 

برگزاري نشست هيأت رئيسه دانشگاه ايلام با سرپرست دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه برگزاري نشست هيأت رئيسه دانشگاه ايلام با سرپرست دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه برگزاري نشست هيأت رئيسه دانشگاه ايلام با سرپرست دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه برگزاري نشست هيأت رئيسه دانشگاه ايلام با سرپرست دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه برگزاري نشست هيأت رئيسه دانشگاه ايلام با سرپرست دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه برگزاري نشست هيأت رئيسه دانشگاه ايلام با سرپرست دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه برگزاري نشست هيأت رئيسه دانشگاه ايلام با سرپرست دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه