شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

آزمون دکتری 1401 با حضور 2264 داوطلب در استان ایلام برگزار می‌گردد

دکتر کوخایی زاده معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام و نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان ایلام، گفت: آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز سال 1401در سراسر کشور صبح روز جمعه 6 اسفندماه،  با حضور 2264 نفر متقاضی و در 5 حوزه فرعی، در استان ایلام برگزار خواهد شد.

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه ایلام،  دکتر کریم کوخایی زاده معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام و نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان ایلام، با بیان این خبر، اظهار داشت: بخشی از  آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز سال 1401، با حضور 1515 نفر، شامل: 700 داوطلب زن و 815 داوطلب مرد در دانشگاه ایلام و در محل دانشکده‌های ادبیات و علوم انسانی، فنی و مهندسی و کشاورزی برگزار خواهد شد.

دکتر کوخایی زاده، در زمینه برگزاری آزمون در دیگر حوزه‌های استان، اظهار داشت: بخش دیگری از این آزمون در دانشگاه پیام نور استان با حضور 550 داوطلب مرد و بخش دیگر در موسسه غیرانتفاعی باختر با حضور 199 داوطلب زن برگزار می‌گردد

دکتر کوخایی زاده، افزود: فرآیند آزمون از ساعت 6:30 صبح روز جمعه مورخ  1400/12/06 آغاز می‌گردد و درب حوزه‌های امتحانی رأس ساعت 7:30 بسته خواهد شد.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان ایلام، یادآور شد: توصیه می شود داوطلبان مسیر تردد خود را روز قبل از آزمون شناسایی نمایند و زمان ورود خود را به حوزه‌های امتحانی به دقایق پایانی موکول که تجمع ایجاد نشود. همچنین داوطلبان، از آوردن وسایل اضافی مانند کیف دستی، ساک ورزشی، کتاب و هرگونه یادداشت، ماشین حساب، تلفن همراه حتی به صورت خاموش، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند و .... به جلسه امتحانی اکیداً خودداری کنند.

معاون آمورش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام، خاطرنشان کرد: چنانچه متقاضی در رابطه با عکس، جنسیت، نوع معلولیت (نابینا ، ناشنوا و ... جسمی حرکتی) و یا زبان خارجی مندرج در کارت شرکت در آزمون خود مغایرتی مشاهده نمود، لازم است، در یکی از روزهای چهارشنبه 12/4 و یا پنجشنبه 12/5 از ساعت 8:30 لغایت 12 ظهر و از ساعت 14 لغایت 17 بعد از ظهر، به باجه رفع نقص سازمان سنجش مستقر در سازمان مرکزی دانشگاه ایلام مراجعه نمایند.

دکتر کوخایی زاده، در پایان تصریح کرد: همراه داشتن ماسک سه لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن از ابتدای آزمون تا پایان برگزاری و خروج از حوزه امتحانی الزامی است.