شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

اصلاحیه اطلاعیه معاونت دانشجویی دانشگاه ایلام در ارتباط با اسکان دانشجویان در خوابگاه‌های دانشجویی در نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400

   ضمن تبریک سال نو خدمت تمامی دانشجویان گرامی، با توجه به تصمیم ستاد ملی کرونا و دستورالعمل وزارت عتف مبنی بر حضوری شدن آموزش در دانشگاه‌ها، و اطلاعیه اخیر معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام، اسکان دانشجویان در سراهای دانشجویی (خوابگاه‌ها) به شرح ذیل می‌باشد:

1- اسکان دانشجویان در خوابگاه منوط به تزریق سه دوز واکسن کرونا  و همراه داشتن گواهی سلامت در زمان ورود به خوابگاه می‌باشد.

2-جهت ثبت کارت دیجیتالی واکسیناسیون به سامانه واکسیناسیون دانشگاه ایلام (دوز سوم) به آدرس مقابل مراجعه نمایید: https://ilam.ac.ir/vcr/

3- دانشجویان تحصیلات تکمیلی:

1-3- دانشجویانی که قبل از تعطیلات سال نو در خوابگاه ها اسکان داشته‌اند، نیازی به اخذ مجوز ورود نداشته و با همراه داشتن گواهی سلامت و تزریق سه دوز واکسن می توانند از 1401/01/14 از خدمات خوابگاهی استفاده نمایند.

2-3-دانشجویانی که جدیداً نیاز به اسکان در خوابگاه دارند، پس از تشکیل پرونده می‌توانند از  1401/01/14 از خدمات خوابگاهی استفاده نمایند.

4-  دانشجویان کارشناسی:

 با توجه به حضور کلیه دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی (از  1401/01/20)، اداره خوابگاه‌ها از تاریخ 1401/01/15 لغایت 1401/01/18 آماده ثبت نام دانشجویان واجد شرایط (مراجعه به سامانه) می‌باشد.

5-دانشجویانی که کارت واکسیناسیون دوز سوم را در سامانه واکسیناسیون بارگزاری کرده‌اند می‌توانند جهت درخواست خوابگاه به آدرس زیر مراجعه نمایند: https://housing.ilam.ac.ir/home

 6-با توجه به شرایط فعلی کرونایی کشور، ظرفیت خوابگاه‌ها کمتر از سال‌های قبل می‌باشد؛ لذا  اولویت اسکان در ابتدا با دانشجویان غیربومی (خارج از استان ایلام) و سپس دانشجویان شهرستان‌های آبدانان، دهلران، دره شهر و مهران می‌باشد.

 


معاونت دانشجویی دانشگاه ایلام