شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

تجلیل سرپرست دانشگاه ایلام از یاوران علمی بازنشسته دانشگاه در سال 1400

در نشستی صمیمانه، دکتر علی‌محمدی سرپرست دانشگاه با اهداء لوح و هدایایی از یاوران علمی دانشگاه، که در سال 1400 به افتخار بازنشتگی نائل آمده‌اند، تجلیل بعمل آورد.

   به گزارش روابط عمومی، در این نشست که دکتر کوخایی زاده معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی، دکتر رشنوادی مشاور رئیس و مدیر حوزه ریاست و حاجی لطفی مقدم مدیر امور اداری و پشتیبانی حضور داشتند، دکتر علی‌محمدی سرپرست دانشگاه با ابراز خرسندی از حضور در بین کارکنان بازنشسته، اظهار داشت: از سال 1370 که دانشگاه ایلام تأسیس گردید، تاکنون همه دانشگاهیان در روند توسعه دانشگاه تأثیرگذار بوده‌اند و در همین راستا کارمندان عزیزی، که در همان اولیل راه‌اندازی دانشگاه استخدام گردیدند، زحمات خالصانه و طاقت‌فرسایی را برای اعتلای دانشگاه ایلام به انجام رساندند، که در حافظه تاریخی ما ثبت است و لذا اینجانب قدردان زحمات این عزیزان هستم.

سرپرست دانشگاه با تأکید بر استفاده از تجربه و توان یاوران علمی بازنشسته دانشگاه، گفت: از تمام ظرفیت‌ها برای ارتقاء سطح خدمات رسانی بازنشتگان دانشگاه و بهره‌مندی از تجربیات و توانایی‌های آنان استفاده خواهد شد.

دکتر علی‌محمدی، افزود: ان شاء الله در سال 1401، برنامه‌های رفاهی، تفریحی و زیارتی متنوعی را برای کارکنان بازنشسته و خانواده‌های محترمشان انجام خواهیم داد.

 در این نشست کارکنان بازنشسته به بیان نظرات، پیشنهادات و انتظارات مورد نظر خود پرداختند و دکتر علی‌محمدی هم بعد از استماع سخنان ایشان، دستور لازم را در خصوص پی‌‌گیری این مطالبات صادر کردند.