شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

پیام تبریک دکتر طاهر علی‌محمدی سرپرست دانشگاه ایلام به مناسبت سال نو شمسی

به مناسبت آغاز سال نو شمسی، دکتر طاهر علی‌محمدی سرپرست دانشگاه ایلام با ارسال پیامی ضمن تشکر از زحمات اعضای دانشگاه در سال 1400، برای خانواده بزرگ دانشگاه ایلام در سال جدید آرزوی موفقیت نمودند.

    به گزارش روابط عمومی، متن پیام دکتر علی‌محمدی به شرح ذیل است:

 

      یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ                 یَامُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَار

                یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ                   حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَال

 

     هم‌آوایی زیبای بهار طبیعت با ایام فرخنده و با سعادت ماه پرفضیلت شعبان، که هر دو جلوه‌های حضرت حق در جهان هستی است، فرصتی مغتنم برای تازه شدن و باز نگریستن بر چگونه زیستن می‌باشد.

در سال 1400، به واسطه انتخاب شایسته دولت انقلابی و جهادی آیت الله رئیسی، گام‌های ارزشمندی برای تعالی و توسعه کشور در عرصه‌های مختلف برداشته شد و سیاست فشار حداکثری استکبار با درایت و تدابیر مقام معظم رهبری (مُدّ ظله العالی) با شکست روبرو شد، که نقش دانشگاه‌ها به‌ عنوان گرانیگاه توسعه کشور، در این روند بسیار حیاتی بود و در این مدت کم، گام‌هایی استوار برای سربلندی و عزت ایران اسلامی برداشته شد. در همین راستا دانشگاه ایلام در سال 1400 علیرغم همه مشکلات موجود، موفقیت‌های ارزشمندی را در عرصه‌های مختلف با همت و تلاش همه دانشگاهیان به دست آورد، که سزاوار تمجید و تحسین است.

اینجانب ضمن تشکر و قدردانی از زحمات همکاران محترم و دانشجویان گرامی در سال1400، فرا رسیدن سال نو  1401 را به اعضای محترم هیأت علمی، کارکنان ارجمند و دانشجویان عزیز تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و آرزومندم سال جدید، سالی سرشار از خیر و برکت همراه با سلامتی و سربلندی برای همه عزیزان و خانواده‌های محترمشان باشد.

 

                    نوروزتان پیروز

                   دکتر طاهر علی محمدی

                  سرپرست دانشگاه ایلام