شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

تقدیر معاون امور آزمون‌ها سازمان سنجش آموزش کشور از معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام

دکتر رضا محمدی معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور با ارسال لوح تقدیری از دکتر کوخایی زاده معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام به جهت برگزاری آزمون ورودی‌ دوره‌های دکتری نیمه متمرکز  سال 1401 تقدیر بعمل آورد.

   به گزارش روابط عمومی، دکتر محمدی خطاب به دکتر کوخایی زاده تأکید کرده است: تلاش صادقانه و خالصانه جنابعالی آینه وظیفه‌شناسی و پژواک دانائی و تعهد است و نتیجه این بذر و تلاش و کوشش، درخت امیدی است، که به بار می‌نشیند و نوید بخش آینده‌ای پرنشاط و زیباست و نیل به آرزوهای بزرگ ملی، نیازمند فکری روشن، عزمی راسخ اراده‌ای استوار و شجاعت و اخلاص است. در طول زمان برنامه‌ریزی اجرای آزمون‌های سراسری ورود به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی اهتمام و همدلی و مجاهدت تمامی نهادهای ذی صلاح، ذی ربط و ذی علاقه قابل تقدیر است.

بدینوسیله از تلاش و کوشش بیدریغ شما در دانشگاه ایلام، برای برگزاری مطلوب آزمون ورودی دوره دکتری (نیمه متمرکز) سال 1401 با رعایت حداکثری الزامات بهداشتی، که نمادی از استمرار جریان علمی در کشور است، تقدیر و تشکر نموده و ضمن تبریک پیشاپیش حلول سال نو، موفقیت و بهروزی روز افزونتان را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.