شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

سرپرست دانشگاه: امیدواریم دوره ای از رشد، پیشرفت و بالندگی را در دانشگاه ایلام رقم بزنیم

سرپرست دانشگاه ایلام، عنوان کرد: مشی خردمندانه، انقلابی و جهادی دولت سیزدهم یک فرصت استثنایی برای توسعه کشور است و اینجانب و همکارانم، امیدواریم با بهره‌گیری از این فرصت  مناسب و استفاده از تمام ظرفیت‌ها، دوره‌ای از رشد، پیشرفت و بالندگی را در دانشگاه ایلام رقم بزنیم.

   به گزارش روابط عمومی، دکتر علی‌محمدی سرپرست دانشگاه به همراه دکتر شیری معاون پشتیبانی و منابع انسانی، دکتر صیدی معاون امور دانشجویی و دکتر میراب بالو مدیر امور دانشجوی صبح امروز از سلف سرویس‌های دختران و پسران و سراهای دانشجویی دانش و الغدیر بازدید بعمل آورد.

بنا به این گزارش: سرپرست دانشگاه ایلام در جریان این بازدید، از زیرساخت‌ها، امکانات، تجهیزات، اتاق‌ها و فضاهای سراهای الغدیر و دانش و آشپزخانه، تجهیزات و فضاهای سلف سرویس‌های دختران و پسران بازدید کرد و از نزدیک در جریان وضعیت این مراکز قرار گرفت.

پس از پایان این بازدید، دکتر علی‌محمدی سرپرست دانشگاه در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی، با اشاره به سابقه تأسیس دانشگاه ایلام، اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و در راستای برقراری عدالت آموزشی، راه‌اندازی و توسعه دانشگاه‌ها در تمام نقاط کشور در کانون توجه قرار گرفت و بدین لحاظ در جریان سفر رهبر مقام معظم رهبری در سال 1370 و با فرمان ایشان دانشگاه ایلام تأسیس شد.

دکتر علی‌محمدی، افزود: امروز بعد از گذشت 30  سال از تأسیس این دانشگاه، نخبگان و فرهیختگان زیادی در این دانشگاه مشغول فعالیت هستند و از ظرفیت‌های آموزشی و پژوهشی آن استفاده می‌کنند.

ایشان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه مدیریت جدید دانشگاه ایلام با جدیت از تمامی ظرفیت‌ها، برای توسعه  دانشگاه، استفاده خواهد کرد، گفت: مشی خردمندانه، انقلابی و جهادی دولت سیزدهم یک فرصت مناسب برای توسعه کشور است و ان شاء الله اینجانب و همکارانم، امیدواریم با عنایت خداوند متعال، حمایت مقام عالی وزات علوم، نمایندگان محترم مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی، مسئولان محترم استانی و همراهی و همدلی اعضای محترم هیات علمی، کارکنان شریف و دانشجویان عزیز، از این فرصت بهره گیریم و  تمامی تلاش خود را برای رشد، پیشرفت و بالندگی دانشگاه ایلام بکار گیریم.