شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

نشست سرپرست دانشگاه ایلام و دانشجویان خارجی برگزار گردید

با برنامه ریزی و هماهنگی دفتر همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه و در فضایی صمیمانه، نشست دکتر علی‌محمدی سرپرست دانشگاه و دانشجویان خارجی صبح دیروز در محل سالن فرزانگان برگزار گردید.

   به گزارش روابط عمومی، دکتر علی‌محمدی سرپرست دانشگاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی متعلق به همه مسلمانان، مظلومان و آزادیخواهان جهان است، اظهار داشت: استکبار جهانی برای پیشبرد اهداف خود و مقابله با جبهه مقاومت، داعش را در سوریه و عراق به وجود آورد، که ایستادگی، تدبیر و درایت جمهوری اسلامی و حضور میدانی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، باعث زمین‌گیر شدن و شکست داعش شد.

دکتر علی‌محمدی، یادآور شد: بخش زیادی از کینه آمریکا در به شهادت رساندن مظلومانه سپهبد حاج قاسم سلیمانی، مربوط به شکست نقشه‌های آنها در عراق، پابرجایی این کشور و شکست داعش بود.

سرپرست دانشگاه در بخش دیگر سخنان خود، خواستار بهره‌گیری دانشجویان خارجی از فرصت حضور در دانشگاه ایلام برای آشنایی با فرهنگ اصیل و غنی ایرانی - اسلامی شد و تأکید کرد، به گونه‌ای برنامه‌ریزی و تلاش کنید، که حداکثر استفاده را از مباحث علمی مطروحه توسط اساتید در کلاس‌های درس را ببرید.

در ادامه دانشجویان خارجی حاضر در نشست، به بیان نظرات، سؤالات و پیشنهادات مورد نظر خود پرداختند و دکتر علی‌محمدی هم پاسخ‌های لازم را ارائه کردند.

 

 

نشست سرپرست دانشگاه ايلام و دانشجويان خارجي برگزار گرديد نشست سرپرست دانشگاه ايلام و دانشجويان خارجي برگزار گرديد نشست سرپرست دانشگاه ايلام و دانشجويان خارجي برگزار گرديد نشست سرپرست دانشگاه ايلام و دانشجويان خارجي برگزار گرديد نشست سرپرست دانشگاه ايلام و دانشجويان خارجي برگزار گرديد نشست سرپرست دانشگاه ايلام و دانشجويان خارجي برگزار گرديد نشست سرپرست دانشگاه ايلام و دانشجويان خارجي برگزار گرديد نشست سرپرست دانشگاه ايلام و دانشجويان خارجي برگزار گرديد نشست سرپرست دانشگاه ايلام و دانشجويان خارجي برگزار گرديد