شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

رایزنی‌هایی گسترده‌ای برای حل مشکلات مالی و تکمیل پروژه‌های عمرانی دانشگاه ایلام انجام گرفته است

دکتر علی‌محمدی سرپرست دانشگاه ایلام، گفت: در سه ماه اخیر، برای حل مشکلات مالی و تکمیل پروژه‌های عمرانی دانشگاه ایلام، رایزنی‌هایی گسترده‌ای در سطح کشور و استان انجام گرفته است.

  به گزارش روابط عمومی، دکتر علی‌محمدی سرپرست دانشگاه ایلام در اولین جلسه شورای دانشگاه که با حضور تمامی اعضاء برگزار گردید، با بیان اینکه در سه ماه اخیر  رایزنی‌های گسترده‌ای در سطح کشور و استان برای توسعه دانشگاه انجام گرفته است، اظهار داشت: در این مدت با مقامات دولتی و نیز خیرین رایزنی‌هایی گسترده‌ای برای حل مشکلات مالی دانشگاه و تکمیل پروژه‌های عمرانی آن انجام گرفته است، که ان شاء الله نتایج آن در آینده معلوم خواهد شد.

دکتر علی‌محمدی، افزود: راه‌اندازی خوابگاه متأهلین، تکمیل  احداث دانشکده علوم پایه و ملی کردن پروژه احداث توسعه دانشکده ادبیات و علوم انسانی  در دست اقدام است.

سرپرست دانشگاه ایلام با بیان اینکه در جریان سفر رئیس محترم جمهور به استان ایلام در مهرماه سال جاری و در دوره مدیریت سابق، هیچ پروژه‌ای در خصوص دانشگاه ایلام در قالب مصوبات سفر نیامده، گفت: رایزنی‌هایی در این باره انجام شده تا برخی پروژه‌های پیشنهادی در مصوبات سفر قرار گیرد.

سرپرست دانشگاه ایلام با اشاره به چند نشست خود با مسئولان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان ایلام، بیان داشت: در این نشست‌ها راه‌های برقراری همکاری‌های دوجانبه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد در این خصوص تفاهمنامه و قراردادی فیمابین بسته شود.

سرپرست دانشگاه ایلام در ادامه به موضوع حضوری شدن دانشگاه‌ها در نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400 اشاره کرد و بیان داشت: مجازی شدن آموزش در دو سال اخیر بواسطه پدیده کووید 19 باعث شکل‌گیری مشکلات متعددی برای دانشجویان شده، لذا حسب دستور ریاست محترم جمهور و وزیر محترم وزارت عتف، آموزش حضوری از نیمسال دوم  برقرار می شود، که البته این مهم نیازمند حمایت جدی دولت از دانشگاه‌ها است.

در ادامه اعضای شورا به بحث و تبادل نظر در خصوص نحوه حضوری شدن دانشگاه در نیمسال دوم سال جاری پرداختند.