شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

انقلاب اسلامی بصورت پویا، شکوفا و سَیال در راستای ایجاد تمدن نوین اسلامی در حرکت است

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدوی راد مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام، گفت: انقلاب اسلامی 22 بهمن 1357 بر مبنای اسلام خواهی، عدالت، نفی طاغوت و استکباستیزی شکل گرفت و امروز بصورت پویا، شکوفا و سَیال در راستای ایجاد تمدن نوین اسلامی در حرکت است.

   به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدوی راد مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام با بیان اینکه یکی از سنت­های الهی، نصرت و یاری مؤمنان توسط خداوند است که مشروط به نصرت و یاری دین خدا توسط مؤمنان می­باشد، اظهار داشت: این اصل مسلم و محکم قرآنی در زمان‌های مختلفی از تاریخ بشر خود را نمایان کرده، ایامی که از آن به ایام الله تعبیر شده است.

 حجت‌الاسلام و المسلمین مهدوی راد با بیان اینکه شرط تحقق پیروزی و نصرت نه صرفاً عوامل مادی و جریان و سیر طبیعی عوامل، بلکه عواملی دیگری مثل یاری مومنان برای تحقق این امر ضرورت دارد، یادآور شد: در دورانی که غلبه تفکر چپ از یک سو و لیبرالیزم از سوی دیگر دنیا را فرا گرفته بود و سخنی از دین و رهیافت‌های آن در قلمرو جامعه و حکومت خبری نبود و سال‌ها قبل نیچه مرگ خدا را اعلام نموده بود، دوباره خورشید دین توسط مردانی که اهل یاری خداوند بودند، به پیروزی انقلاب شکوهمندی در 22 بهمن 1357بر مبنای اسلام خواهی، عدالت، نفی طاغوت و استکباستیزی منجر شد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با اشاره به اینکه ظهور انقلاب اسلامی تمدن غرب را به چالش کشید و انفتاح تاریخی را در دوران معاصر ایجاد کرد، بیان داشت: امروزه اگر سخن از افول امریکا به عنوان بزرگترین و جدی‌ترین سمبل و حامی لیبرال دموکراسی غرب مطرح می­شود، بی‌شک یکی از عومل اصلی آن، پیروزی انقلاب اسلامی و گفتمان استکبار ستیزی آن است، که الهام بخش بسیاری از مظلومان، مستضعفان و آزادیخواهان عالم شده و امید مبتنی برخودباوری و معنویت گرایی را رونق بخشیده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدوی راد، تأکید کرد: اکنون که بیش از چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد، می‌بینیم که این انقلاب بصورت پویا، شکوفا و سِیال به سوی تشکیل تمدن نوین اسلامی با محوریت انقلاب جهانی مهدوی در حال حرکت است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام با بیان اینکه، اکنون نصرت و یاری دین و انقلاب اسلامی، رسالت وارثان این انقلاب شکوهمند است، اظهار داشت: دو رسالت اساسی بر دوش دانشگاهیان و نخبگان جامعه به عنوان بخشی از وارثان این انقلاب مقدس، قرار دارد. نخست رسالت بلند مدت، و مبتنی بر فراهم آوردن نرم‌افزار تمدن نوین اسلامی از طریق تولید علم با محوریت نگاه دینی و توحیدی است و دیگری رسالت کوتاه مدت مبتنی بر تبیین ماهیت و مبانی انقلاب اسلامی، شناخت دستاوردها، فرصت‌ها و ظرفیت درونی و بیرونی انقلاب و آسیب‌شناسی آن، در راستای پرورش نسل جوان فرهیخته در تراز جمهوری اسلامی، برای ایجاد تمدن نوین اسلامی می‌باشد.  

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدوی راد، افزود: اگر این دو مهم محقق گردد، قطعاً نصرت و یاری دین خداوند تحقق خواهد یافت، که زمینه ساز یاری خداوند جهت تحقق هدف اصلی این انقلاب یعنی ظهور خورشید ولایت مهدوی خواهد بود، ان شاالله.