شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

افزایش «معنویت» و استقرار «امنیت» از دستاوردهای اصلی انقلاب اسلامی است

دکتر علی‌محمدی سرپرست دانشگاه ایلام، عنوان کرد: افزایش «معنویت» و استقرار «امنیت» از دستاوردهای اصلی انقلاب اسلامی است، که توسط امام خمینی (ره) به ملت ایران هدیه شد و زمینه تحول و بالندگی را در کشور فراهم کرد.

   به گزارش روابط عمومی، دکتر علی‌محمدی سرپرست دانشگاه ایلام در نشست قرارگاه علم‌الهدی استان ایلام، که با حضور سردار کریمیان جانشین سپاه امیرالمومنین (ع) استان و رؤساء و معاونین فرهنگی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان عصر دیروز در محل سالن فرزانگان برگزار گردید، با اشاره به دستاوردهای محتلف انقلاب اسلامی، اظهار داشت: افزایش «معنویت و اخلاق» یکی از ثمرات اصلی انقلاب اسلامی است، که توسط امام خمینی (ره) به ملت ایران هدیه شد و زمینه تحول و بالندگی را در ایران اسلامی فراهم کرد.

رئیس قرارگاه علم الهدی استان ایلام با بیان اینکه استقرار «امنیت» نیز یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: در 43 سال گذشته استکبار و صهیونیسم با استفاده از توطئه‌های پیدا و پنهان مختلف، سعی در ناامن کردن ایران اسلامی داشته‌اند، اما  جمهوری اسلامی بواسطه تدابیر مقام عظمای ولایت و تلاش و اخلاص نیروهای نظامی و امنیتی توانسته است امنیت بی‌نظیری را در کشور حاکم کند.

سرپرست دانشگاه ایلام اردوهای راهیان نور  را فرصتی مغتنم برای انتقال فرهنگ شهادت و مقاومت به جوانان دانست و بیان داشت: امنیت و توسعه امروز ایران اسللامی مرهون فداکاری‌ها و جانبازی‌های رزمندگان و شهداست و در این راستا برگزاری اردوهای راهیان نور از مؤثرترین راهکارها برای احیای فرهنگ ایثار و شهادت است.

دکتر علی‌محمدی «کادرسازی» در گام دوم انقلاب اسلامی را یکی از اصلی‌ترین مأموریت‌های دانشگاه‌ها دانست و اظهار داشت: از طریق برگزاری اردوهای راهیان نور می‌توانیم، زمینه تربیت دانشجویانی مؤمن در تراز انقلاب اسلامی را فراهم کنیم و این مهم ملترم برنامه‌ریزی درست در زمینه برگزاری این اردوها می‌باشد.

در این نشست سردار کریمیان جانشین سپاه امیرالمومنین (ع) استان با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که از دفاع مقدس به گنج تعبیر کرده‌اند، بیان داشت: فناوری راهیان نور عامل اصلی استخراج این گنج گرانمایه است.

سردار کریمیان بهره‌بردای صحیح از اردوهای راهیان نور را مستلزم درک صحیح و اهمیت این اردوها، انتخاب راویان توانمند، امانت‌داری در انتقال روایت و واقعیت‌های جنگ تحمیلی و پرهیز از مبالغه‌گویی و استمرار ارتباط با زائرین بعد از پایان اردوها عنوان کرد.

در ادامه حاضرین در نشست به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند، که اهم مسائل حول محورهایی، شامل:  تمرکز در معرفی مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در استان ایلام، اهتمام به مسائل بهداشتی و اولویت دادن به دانشجویان ورودی‌های جدید برای اعزام به اردوها مطرح گردید.

افزايش «معنويت» و  استقرار «امنيت» از دستاوردهاي اصلي انقلاب اسلامي است افزايش «معنويت» و  استقرار «امنيت» از دستاوردهاي اصلي انقلاب اسلامي است