شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

با حضور رئیس جمهور؛ مجموعه استخر ورزشی دانشگاه ایلام افتتاح شد

با حضور رئیس جمهور، مجموعه ورزشی استخر دانشگاه ایلام با زیربنای 2176 متر مربع افتتاح شد.

  به گزارش روابط عمومی، طی مراسمی که بصورت مجازی و ارتباط ویدیو کنفرانسی با حضور دکتر روحانی رئیس جمهور، دکتر غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر صدیقی معاون وزیر علوم و رئیس سازمان دانشجویان کشور، دکتر نوذری استاندار ایلام، دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه، دکتر علیزاده مدیرکل تربیت بدنی وزارت عتف، دکتر ملابهرامی معاون پشتیبانی و منابع انسانی، دکتر صیدی معاون دانشجویی، دکتر شیرخانی معاون فرهنگی و اجتماعی، دکتر میراب بالو مدیر امور دانشجویی،دکتررضایی مدیرتربیت بدنی دانشگاه و جمعی از مدیران دانشگاه و در  در قالب شصت و ششمین برنامه افتتاح طرح‌های دولت تدبیر و امید، صبح امروز  برگزار شد،  مجموعه استخر ورزشی دانشگاه ایلام افتتاح گردید.

در این مراسم دکتر  صدیقی معاون وزیر علوم و رئیس سازمان دانشجویان کشور  با تقدیر از روند توسعه دانشگاه ایلام، گفت:  دانشگاه ایلام از مراکز پیشرو در اجرای پروژه‌های پژوهشی، آموزشی و عمرانی  در سطح کشور است، که در این مراسم ملی نیز به عنوان میزبان تعیین شده است.

دکتر صدیقی با بیان اینکه حوزه‌های دانشجویی در دوران مسئولیت دولت تدبیر و امید با هدف تأمین تسهیلات معیشتی و رفاهی برای دانشجویان کشور، اقدامات متنوعی انجام داده‌اند، اظهار داشت: در این خصوص می‌توان به مواردی از قبیل ساخت و تجهیز خوابگاه‌های جدید دانشجویی، ارتقای سطح کیفی فضاهای خوابگاهی و تغذیه دانشجویان، ساخت سلف سرویس‌ها و صنعتی‌سازی آشپزخانه‌های دانشگاه‌های کشور و نیز توسعه فضاهای ورزشی اشاره کرد.

معاون وزیر علوم افزود: در 8 سال گذشته بیش از 70 درصد از آشپزخانه‌های دانشگاه ها بین 50 تا 100 درصد صنعتی شده‌اند. البته این موارد همه در کنار توجه به سلامت روحی و روانی دانشجویان از طریق مراکز مشاوره و سلامت دانشگاه‌ها و الکترونیکی کردن خدمات دانشجویی و توسعه 3/2 برابری جمعیت دانشجویان غیرایرانی در دانشگاه‌های کشور است که هم در ارتباطات فرهنگی و علمی جمهوری اسلامی مؤثر بوده و هم به اقتصاد آموزش عالی کمک می‌کند.

رئیس سازمان دانشجویان کشور  در ادامه گفت: امروز در حوزه دانشجویی و رفاهی جمعاً شاهد افتتاح 55 پروژه در استان‌ها و دانشگاه‌های مختلف هستیم شامل افتتاح 9 پروژه ساخت و خوابگاه جدید به مساحت 6675 مترمربع، 15 پروژه فضای ورزشی سرپوشیده به مساحت 4820 مترمربع، 19 پروژه ورزشی روباز با زیربنای 17128 متر مربع و 9 پروژه رفاهی با زیربنای 8000 متر مربع هستیم.

دکتر صدیقی در پایان با اشاره به توسعه مطلوب پروژه‌های دانشجویی در سطح دانشگاه ایلام، اظهار کرد: از مجموع 53 پروژه دانشجویی افتتاح شده در سطح دانشگاه‌های کشور در این مراسم، هشت پروژه به شرح ذیل مربوط به دانشگاه ایلام است:  

1-پروژه استخر دانشگاه با  2176 مترمربع زیربنا

2- احداث دو قطعه زمین والیبال ساحلی با 360 مترمربع زیربنا

3- احداث سالن تیراندازی دانشگاه با زیربنای 150 مترمربع

4-پیست دوچرخه‌سواری به طول  1000 متر

5--ایستگاه شبانهروزی مرکز فوریت‌های پزشکی 150 مترمربع

6- بازسازی خوابگاه دانش با 1500 مترمربع

7- بازسازی خوابگاه اختیارزاده با 1440 مترمربع

8-ارتقای سطح سلف سرویس برادران با زیربنای 500 مترمربع

بنا به این گزارش: مجموعه ورزشی استخر دانشگاه ایلام با زیربنای 2176 متر مربع شامل: سالن اصلی، سونای خشک و بخار، حوض  آب سرد و سالن بدن‌سازی، متناسب با استانداردهای روز ساخته شده و از جمله سازه سالن اصلی استخر از نوع سازه فضا کار و با تمهیدات اجرا شده است.

موتورخانه پروژه با زیربنای 200 متر مربع، شامل: دیگ‌های حرارتی، دیگ بخار، فیلترهای شنی و پمپ و شیر آلات از بهترین برندهای موجود کشور تهیه گردیده است.

این استخر در سه سطح آموزشی، تفریحی و مسابقات احداث گردیده، که از ویژگی‌های منحصر به فرد آن می‌توان به امکانات آب درمانی، سالن بدن‌سازی، بوفه‌های مدرن و استخر آموزشی اشاره کرد.

با حضور رئيس جمهور؛ مجموعه استخر ورزشي دانشگاه ايلام افتتاح شد با حضور رئيس جمهور؛ مجموعه استخر ورزشي دانشگاه ايلام افتتاح شد با حضور رئيس جمهور؛ مجموعه استخر ورزشي دانشگاه ايلام افتتاح شد با حضور رئيس جمهور؛ مجموعه استخر ورزشي دانشگاه ايلام افتتاح شد با حضور رئيس جمهور؛ مجموعه استخر ورزشي دانشگاه ايلام افتتاح شد با حضور رئيس جمهور؛ مجموعه استخر ورزشي دانشگاه ايلام افتتاح شد با حضور رئيس جمهور؛ مجموعه استخر ورزشي دانشگاه ايلام افتتاح شد