شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

انتخاب دو دانشجوی دانشگاه ایلام بعنوان جوان برتر سال 1399 استان ایلام

خانم زهره صیدی و آقای حسین بلوچی دانشجویان کارشناسی دانشگاه ایلام بعنوان جوانان برتر استان ایلام در سال 1399 انتخاب گردیدند. 

   به گزارش روابط عمومی، در  جشنـــواره حضرت علی اکبر (ع) که به منظور شناسایی، معرفی الگوها و تجلیل از جوانان برتـر و با هدف زمینـهسازی ارزش‌های متعالی، روحیـه فداکاری و ایثار، خلاقیت، افزایش نشاط اجتماعی و امید به آینده و تقویت ایمان و روحیه خود باوری در در سراسر کشور برگزار می‌گردد، خانم زهره صیدی دانشجوی کارشناسی مهندسی شیمی و دبیر کانون هلال احمر و آقای حسین بلوچی دانشجوی کارشناسی مهندسی برق و دبیر انجمن علمی دانشجویی برق دانشگاه ایلام بعنوان جوان برتر در عرصه فعالیت‌های اجتماعی در سال 1399 انتخاب گردیدند و از طرف استانداری ایلام از ایشان تقدیر به عمل آمد.

خانم زهره صیدی

آقای حسین بلوچی

بنا به این گزارش: خانم زهره صیدی و آقای حسین بلوچی از دانشجویان فعال و کوشای دانشگاه ایلام می‌باشند، که خانم صیدی در اسفند ماه 1399 بعنوان عضو برتر طرح نیکنام سازمان جوانان هلال احمر کشور  معرفی شد و آقای بلوچی نیز در همین ماه بعنوان عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی مهندسی برق کشور انتخاب گردید.

روابط عمومی دانشگاه ایلام با تبریک صمیمانه به خانم صیدی و آقای بلوچی به جهت کسب این موفقیت ارشمند، برای این عزیزان آرزوی توفیق در تمام عرصه‌های زندگی را دارد.