شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

کنفرانس بین‌المللی پیامدهای جهانی کرونا 19 و 20 اسفند بصورت مجازی در دانشگاه ایلام برگزار می‌گردد

دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه ایلام عنوان کرد: کنفرانس بین‌المللی پیامدهای جهانی کرونا بصورت مشترک با دانشگاه  UTM مالزی، در 9 محور و بصورت مجازی 19 و 20 اسفند برگزار می‌گردد.

  به گزارش روابط عمومی، دکتر محمد علی‌اکبری رئیس دانشگاه ایلام با بیان این خبر اظهار داشت: کنفرانس بین‌المللی پیامدهای جهانی کرونا بصورت مشترک با دانشگاه  UTM مالزی  و با همکاری دو دانشگاه تهران و شهید بهشتی در داخل کشور و دانشگاه‌های نامیک کمال و اسکودار از کشور ترکیه و دانشگاه‌های سلیمانیه و کوفه از کشور عراق، در 9 محور شامل: تاریخ بیماری‌های همه‌گیر از گذشته تاکنون، کرونا و فرهنگ و تغییرات اجتماعی، کرونا و مسائل اقتصادی و تجارت مدرن، کرونا و آموزش مجازی، کرونا و تفکرات مذهبی، کرونا و توریسم و ورزش، کرونا و سیاست و امنیت و ارتباطات بین‌المللی، کرونا و روابط خانوادگی و جنبه‌های روحی و روانی و کرونا و اقدامات پزشکی و بهداشتی، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 19 و 20 اسفند بصورت مجازی برگزار می گردد.

دکتر علی اکبری افزود: در این کنفرانس محققین رشته‌های علوم انسانی و اجتماعی از سراسر جهان با ارائه  101 مقاله در 33 پنل تخصصی حضور خواهند داشت.

رئیس دانشگاه ایلام با بیان اینکه برای مراسم افتتاحیه کنفرانس برنامه ریزی متنوعی انجام گرفته است، گفت: در مراسم افتتاحیه دکتر سید احمد رضا خضری استاد تمام دانشگاه تهران، دکتر عباس احمدوند عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی، دکتر  حاجی ادریس، دکتر عارف صالح و دکتر انصار از کشور مالزی، دکتر ترحان و دکتر ارگور از کشور ترکیه و اینجانب بعنوان سخنرانان  کلیدی  کنفرانس مطالب مورد نظر خود را ارائه خواهیم داد و سپس دیگر برنامه‌ها اجرا می‌گردد.

دکتر علی اکبری با دعوت اساتید، نویسندگان، پژوهشگران، دانشجویان و علاقمندان برای شرکت در این کنفرانس گفت:  حضور محققین صاحب نام داخلی و جهانی در این کنفرانس و سطح بالای مقالات ارائه شده، متضمن فرصتی بی نظیر جهت تبادل نظر جهت تبیین پیامدهای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و آموزشی کرونا در ایران و جهان  است، لذا از همه علاقمندان در سطح کشور و استان  درخواست می‌گردد از ساعت 9:30 صبح روز سه‌شنبه برنامه‌های روز اول کنفرانس را از طریق لینک  کنفرانس در فیسبوک به آدرس: https://fb.me/e/PdMaUKKS، یوتیوب به آدرس: https://youtu.be/RZK8vD1ixaE و وبسایت همایش به آدرس: https://humanities.utm.my/islamic/icctme2021/ ملاحضه نمایند.

رئیس دانشگاه یادآور شد: با توجه به اختلاف زمان کشور مالزی با ایران، از علاقمندان و شرکت کنندگان درخواست می‌گردد که لیست برنامه‌های کنفرانس و بخصوص ساعات اجرای برنامه‌ها را با دقت مطالعه نمایند.

شایان ذکر است که کنفرانس بین‌المللی  تاثیرات جهانی کرونا  دومین کنفرانس بین‌المللی دانشگاه ایلام در طی سه سال گذشته  و سومین کنفرانسی  است، که در دانشگاه ایلام بصورت مجازی برگزار می گردد.

یادآور می‌شود در طی چند سال گذشته، کنفرانس ملی گفتمان اعتدال، کنفرانس بین‌المللی گرد و غبار،  کنفرانس  ملی تازه‌های علوم ورزشی و سلامت و کنفرانس ملی زیست جهان پسا کرونا  با اهتمام جدی دانشگاه ایلام و استقبال صاحب‌نظران‌ و پژوهشگران  ملی و بین المللی در سطح عالی برگزار  گردیده است.