شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

دکتر بهروز سپیدنامه استادیار دانشگاه ایلام در میان داوران بخش عربی یازدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی

دکتر بهروز سپیدنامه استادیار دانشگاه ایلام و از شاعران مطرح استان ایلام بعنوان داور بخش عربی یازدهمین جشنواره بین المللی شعر رضوی انتخاب شد.

    به گزارش روابط عمومی، دکتر بهروز سپیدنامه، پژوهشگر، منتقد، مترجم و شاعر برجسته ایلامی و استادیار دانشگاه ایلام  در کنار دکتر علی عفراوی و دکتر غزی به عنوان داور بخش عربی یازدهمین جشنواره بین المللی شعر رضوی (یادمان دعبل خزاعی) انتخاب شد.

بنا به این گزارش: در این جشنواره، شاعران کشورهای مختلف جهان اسلام، آثار خود را به زبان عربی در دو بخش فصیح و شعبی به دبیرخانه جشنواره ارسال نمودند.

این گزارش می‌افزاید: دبیرخانه جشنواره بین‌المللی شعر رضوی (بخش عربی) در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان مستقر است.

یادآور می‌شود: دکتر سپیدنامه پیش تر از این به عنوان داور جشنواره بین‌المللی شعر فجر، داور کنگره بین‌المللی شعر مقاومت اسلامی و دهها کنگره و جشنواره ملی، ایفای نقش نموده‌اند.

خاطرنشان می‌شود: در کارنامه دکتر سپیدنامه کسب بیش از ده مقام اول کشوری در حوز? شعر و پژوهش ادبی و اجتماعی دیده می‌شود. همچنبن وی از مترجمین ادبیات معاصر عرب است که آثار فراوانی از شاعران جهان عرب را در مجلات منتشر نموده است.

لازم به ذکر است که از دکتر سپیدنامه تا کنون نه عنوان کتاب در عرصه شعر، ترجمه، نقد و نظر، مباحث حوزه فرهنگ و اجتماع منتشر شده و چندین کتاب نیز در حوزه جامعه‌شناسی ادبیات، روش تحقیق کیفی، ترجمه، نقد و بررسی و شعر در دست چاپ دارد.