شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

چهار پروژه عمرانی و دانشجویی دانشگاه ایلام در بهار سال 1400 افتتاح می‌گردند

دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه ایلام عنوان کرد: دو پروژه عمرانی شامل: مجتمع نوآوری و فناوری و مجموعه ورزشی استخر و دو پروژه دانشجویی شامل: پایگاه اورژانس 115 و سالن تیراندازی در بهار  سال 1400 افتتاح می‌گردند.

   به گزارش روابط عمومی، همزمان با اولین روز کاری سال 1400، مراسم عطرافشانی مزار شهدای گمنام دانشگاه ایلام با حضور دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه، حجت‌الاسلام و المسلمین غیاثی  مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر ملابهرامی معاون پشتیبانی و منابع انسانی، دکتر نعمتی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی، دکتر صیدی معاون دانشجویی و جمعی از مدیران و کارکنان دانشگاه قبل از نماز ظهر  برگزار گردید.

در این مراسم دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه با تبریک سال نو، به روند اقدامات و برنامه‌های انجام شده در دانشگاه ایلام در سال 1399 اشاره کرد و یادآور شد: با همراهی و همدلی همه دانشگاهیان در تمامی حوزه‌ها پیشرفت‌های خوبی صورت گرفت و از جمله پروژه‌های عمرانی در حد مطلوبی توسعه یافت، که چندین پروژه و از جمله پروژه‌های مجتمع نوآوری و فناوری و مجموعه ورزشی استخر در کنار پروژه‌های دانشجویی پایگاه اورژانس 115 و سالن تیراندازی در سال جاری افتتاح خواهند شد.

رئیس دانشگاه با بیان اینکه همه دستاوردهای دانشگاه حاصل کار جمعی و گروهی است، گفت: ما از روزی که سکان هدایت دانشگاه را بر عهده گرفتیم مبنا را بر کار گروهی گذاشتیم، که خوشبختانه با همراهی و همدلی همه دانشگاهیان این رویکرد نتیجه داد و اقدامات ماندگاری در طول چند سال اخیر انجام گرفت و بواقع هیچ اقدام و برنامه‌ای در سطح دانشگاه ایلام با محوریت یک نفر انجام نگرفته، بلکه همه دستاوردها حاصل کار گروهی و جمعی می‌باشد.

دکتر علی‌اکبری با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در خرداد ماه سال جاری، اظهار کرد: احتمالاً انتخابات پیش‌رو موجبات تغییرات مدیریتی در ساختار دولت به وجود خواهد آورد، لذا مدیرت دانشگاه ایلام ضمن افتخار به عملکرد خود در طول چند سال اخیر، آمادگی لازم را برای تغییرات احتمالی پیش‌رو اعلام می‌دارد.

رئیس دانشگاه، تصریح کرد: در زمان باقی مانده، مدیریت دانشگاه ایلام با توکل بر خداوند متعال و با همراهی همه دانشگاهیان، همچون گذشته تمام تلاش خود را برای توسعه دانشگاه و اجرای برنامه‌های تعیین شده بعمل خواهد آورد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین غیاثی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در سخنان کوتاهی با تبریک سال نو، ابراز  امیدواری کرد سال جدید سالی توام با خیر و برکت برای همه دانشگاهیان باشد.

 چهار پروژه عمراني و دانشجويي  دانشگاه ايلام در بهار سال 1400 افتتاح مي‌گردند  چهار پروژه عمراني و دانشجويي  دانشگاه ايلام در بهار سال 1400 افتتاح مي‌گردند  چهار پروژه عمراني و دانشجويي  دانشگاه ايلام در بهار سال 1400 افتتاح مي‌گردند  چهار پروژه عمراني و دانشجويي  دانشگاه ايلام در بهار سال 1400 افتتاح مي‌گردند  چهار پروژه عمراني و دانشجويي  دانشگاه ايلام در بهار سال 1400 افتتاح مي‌گردند