شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

تقدیر معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت عتف از دکتر شیرخانی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت عتف با اهداء لوحی تقدیر از دکتر شیرخانی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام به جهت برگزاری شایسته رویداد کمند تقدیر بعمل آورد.

  به گزارش روابط عمومی، دکتر غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اهداء لوحی تقدیر از دکتر شیرخانی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام به جهت  برگزاری شایسته طرح کمند (کار، مهارت و نوآوری)  ویژه دانشجویان دختر دانشگاه‌‌های استان ایلام  در سال جاری تقدیر بعمل آورد.

دکتر غفاری در لوح تقدیر اهدایی خود تأکید کرده است که زنان بخش بزرگی از جامعه انسانی را تشکیل می‌دهند، که مشارکت و فعالیت آنان، از کلیدهای مهم پیشرفت و توسعه جوامع بشری است و توانمندسازی یک پروسه‌‌ی فعال و چندبعدی است، که زنان را قادر می‌سازد تا هویت و قدرت خود را در تمامی حوزه‌های زندگی به رسمیت بشناسند. در همین راستا توانمندسازی دانشجویان دختر به منظور ورود به فضای کسب و کار از اهدافی است، که از طریق تعامل مجموعه‌های دانشگاهی با دستگاه‌های مسئول دنبال گردیده و در قالب رویداد کمند (کار، مهارت و نوآوری)   تجلی یافته است.

یادآور می‌شود، که رویداد کمند پیرو تفاهم نامه فی‌مابین معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت عتف و معاونت رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با هدف توانمندسازی دختران دانشجو و حمایت از ایده‌ها و طرح­‌های نوآورانه آنها در 10 دانشگاه کشور برگزار گردید، که معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام به عنوان یکی از دانشگاه‌های برگزارکننده این طرح بود.