«قابل توجه اعضاء هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان محترم دانشگاه ایلام»
بر اساس شرایط موجود و اعلام ستاد ملی و ستاد استانی مدیریت مبارزه با بیماری کرونا خدمات این دانشگاه از تاریخ 1400/01/17 تا تغییر شرایط کرونایی به شرح زیر صورت میپذیرد:
1-کلیه خدمات آموزشی، پژوهشی، اداری، فرهنگی و دانشجویی به صورت کاملاً غیر حضوری ارائه میگردد.
2-کلیه اعضاء هیأت علمی، مدیران گروههای آموزشی و ادارات خدمات آموزشی در سطح دانشگاه و دانشکدهها همانند سال گذشته موظفند در سامانههای آموزشی و گروههای مجازی ایجاد شده پاسخگوی درخواستها و مشکلات آموزشی دانشجویان باشند.
3-تمامی کلاسهای آموزشی براساس برنامههای قبلی از طریق سامانه آموزش مجازی دانشگاه اجرا میگردد.
4-دفاع از پایاننامههای کارشناسی ارشد و رسالههای دکتری کماکان به صورت مجازی و بدون نیاز به مراجعه و حضور دانشجویان انجام میپذیرد.
5- واحدهای آموزشی مؤظفند تدابیر و مجوزهای لازم را برای ادامه مطلوب پروژههای در حال اجرا و غیرقابل توقفِ دانشجویان تحصیلات تکمیلی با رعایت کاملِ موازین بهداشتی با تأیید و هماهنگی معاونتهای آموزشی و دانشجویی اخذ نمایند.
6-از مراجعین و دانشجویان ارجمند انتظار میرود ضمن خودداری از هرگونه مراجعه حضوری به دانشگاه درخواست خود را از طریق سامانههای مربوطه پیگیری نمایند. شایان ذکر است انتظامات دانشگاه از ورود مراجعین جلوگیری خواهد نمود.
7- ضروری است کارکنانِ دورکار، امور و خدمات سازمانی را از طریق سامانه اتوماسیون در اسرع وقت انجام دهند و تماسهای کاری را در ساعات اداری پاسخگو و پیگیر باشند. عدم انجام وظیفه و مسئولیت در قبال ارباب رجوع در ساعات اداری غیبت تلقی میشود.
8-کلیه پروژههای عمرانی دانشگاه با نظارت دفتر فنی دانشگاه فعال خواهند بود.
9-حضور کارکنان بخشهای حفاظت فیزیکی و حفاظت از تأسیسات در دانشگاه الزامی است.
10-بر اساس اعلام هفتگیِ وضعیت شهرها، برای ممانعت از ایجاد وقفه در انجام فعالیتهای ضروری واحدهای ستادی، حضور حداقل نیروی انسانی (تا حداکثر یک سوم) با تشخیص و هماهنگی مسئول مربوطه مجاز است.
روابط عمومی دانشگاه ایلام