شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

آزمون دکتری 1400 با حضور 2020 داوطلب ایلامی برگزار می‌گردد

دکتر نعمتی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، گفت: 2020 داوطلب ایلامی روز جمعه پانزدهم اسفندماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آزمون دکتری شرکت می‌کنند.

  به گزارش روابط عمومی، دکتر مصطفی نعمتی نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه ایلام اظهار داشت: سال گذشته تعداد شرکت‌کنندگان آزمون دکتری در ایلام 2018 نفر بود.

دکتر نعمتی افزود: یک هزار و 599 داوطلب در شهرستان ایلام در این آزمون شرکت کرده، که از این تعداد 1109 داوطلب را آقایان و  450 داوطلب را خانم‌ها تشکیل داده است.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تأکید کرد: این دانشگاه ظرفیت برگزاری آزمون برای بیش از دو هزار داوطلب را دارد، اما امسال بدلیل شیوع کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی یک 1559 داوطلب در حوزه دانشگاه ایلام حضور دارند.

دکتر نعمتی یادآور شد: محل آزمون همه داوطلبان دو حوزه فرعی دانشگاه ایلام و دره‌شهر است.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه ادامه داد: همچنین محل آزمون 381 نفر از داوطلبان زن نیز در موسسه آموزش عالی باختر می‌باشد.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، گفت: 280 داوطلب خانم و آقا در شهرستان دره‌شهر در این آزمون شرکت می کنند.

دکتر نعمتی در خصوص داوطلبان مبتلا به کرونا نیز گفت: سال گذشته سه داوطلب مبتلا به کرونا در این آزمون شرکت کردند و آزمون در بیمارستان شهید مصطفی خمینی (ره) ایلام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تمهیدات خاص برگزار شد.

وی اضافه کرد: امسال آزمون دکتری برای آن دسته از افرادی که به کرونا مبتلا شده‌اند و یا هم اکنون مبتلا هستند در بیمارستان مصطفی خمینی (ره) ایلام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تمهیدات خاص برگزار و از داوطلبان تقاضا می‌شود بیماری خود را اعلام کنند تا بتوان از انتقال آن به دیگران جلوگیری کرد.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه ایلام در خصوص روند برگزاری آزمون دکتری 1400، گفت: آزمون  صبح روز جمعه مورخ 99/12/15 می‌شودو  فرآیند برگزاری از ساعت 8:00 صبح آغاز و درهای ورود به جلسه حوزه‌ها در ساعت 7:30 صبح بسته خواهد شد، لذا متقاضیان می‌بایست قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.