شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

التزام به راهبرد شفافیت زمینه ارتقاء سلامت نظام اداری در دانشگاه ایلام را فراهم کرده است

دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه عنوان کرد: قانون‌مداری، پاسخگویی، مأموریت‌گرایی و اخلاق‌مداری از شعارهای اصلی دانشگاه ایلام است که در کنار التزام به راهبرد شفافیت زمینه ارتقاء سلامت نظام اداری در دانشگاه را فراهم کرده است.

    به گزارش روابط عمومی، نشست کارگروه کمیته ارتقاء سلامت نظام اداری (موضوع ماده 91 و92قانون خدمات کشوری) با موضوع  شناسایی و پیشگیری تخلفات ناشـی از رشوه‌خواری و سوء‌اسـتفاده از نظـام اداری،  با حضور دکتر علی‌اکبری رئیس و ناظر ارشد دانشگاه، بازرسان و مسئولین نظارتی واحدهای مختلف (مدیر امور مالی، مدیر دفتر نظارت و ارزیابی، دبیر تخلفات انتظامی کارکنان، دبیر تخلفات انتظامی اعضای هیأت علمی ، نماینده حراست و مدیر گزینش دانشگاه)  بعدظهر روز یکشنبه تاریخ 1399/12/03 در محل سالن جلسات حوزه ریاست برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه  ضمن خیر مقدم و تشکر از ضرورت فعالیت و اقدام این ساز و کار قانونی مهم، به بیان  شاخصه‌های مؤثر در سلامت نظام اداری دانشگاه پرداخت و این کار را لازمه سلامت نظام اداری دانست و بر ضرورت فعالیت و نظارت بازرسان و کلیه بخش‌های نظارتی دانشگاه تأکید کرد.

دکتر علی‌اکبری در ادامه با بیان اینکه این ساز و کارها همانند نور افکن  عمل میکنند و این اقدامات شفافیت‌ساز  بستر مناسب را  برای فعالیت افراد سالم  و دلسوز فراهم‌ و شرایط را برای سوء‌استفاده کنندگان نا امن می‌کند، بر سلامت اداری در قالب ‌هم‌افزایی و تبادل اطلاعات بخش‌های نظارتی تأکید کرد.

رئیس دانشگاه با بیان اینکه قانون‌مداری، پاسخگویی، مأموریت‌گرایی و اخلاق‌مداری از شعارهای اصلی دانشگاه ایلام است که در کنارالتزام به راهبرد شفافیت زمینه ارتقاء سلامت نظام اداری در دانشگاه را فراهم آورده است.

در این جلسه  دکتر محمد سلاورزی  ناظر ارشد در موضوع ماده 91 و92  کارگروه ارتقای سلامت اداری  انجام این جلسه را در راستای تبادل اطلاعات در قالب هم‌افزایی و هم ‌اندیشی بخش‌های نظارتی دانشگاه برای شناسایی و پیشگیری گلوگاه‌های آسیب‌پذیری با رویکرد  دستگیری  و نه مچ‌گیری عنوان کرد و به بیان و شرح آیین‌نامه ارتقای سلامت اداری در قالب سیاست‌های کلی  نظام اداری، برنامه‌‌های اصلاح نظام اداری،  مواد مرتبط با برنامه ششم توسعه و قانون خدمات کشوری مانند موارد ماده 91 و92 و ساختار آن در دستگاه‌های اجرایی  پرداخت.

 در ادامه اعضا به بحث و تبادل نظر پرداختند و پیشنهادات خود را برای پیشبرد این ساز و کار ارائه دادند.

التزام به راهبرد شفافيت زمينه ارتقاء سلامت نظام اداري در دانشگاه ايلام را فراهم کرده است التزام به راهبرد شفافيت زمينه ارتقاء سلامت نظام اداري در دانشگاه ايلام را فراهم کرده است التزام به راهبرد شفافيت زمينه ارتقاء سلامت نظام اداري در دانشگاه ايلام را فراهم کرده است