شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

گروه تواشیح کانون قرآن و عترت دانشگاه ایلام در سی و پنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور مقام دوم را کسب کرد

در سی و پنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور که بصورت مجازی در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد، گروه تواشیح کانون قرآن و عترت دانشگاه ایلام عنوان دوم را کسب کرد.

   به گزارش روابط عمومی، در آئین اختتامیه سی و پنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور که بصورت مجازی و با سخنرانی دکتر غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار گردید، تیم گروه تواشیح کانون قرآن و عترت دانشگاه ایلام متشکل از آقایان مصطفی سیدی، اسماعیل کوهی، عباس رضایی، حسین محمدیان، محمد پور حزبه، حسین مداحی، حسین علی مرادی و محمد الماسی‌زفره در بخش آوایی - تواشی مقام دوم را کسب کرد.

لازم به ذکر است بخش آوایی شامل: قرائت، ترتیل، دعا و مناجات‌خوانی، اذان و تواشیح بود، که دانشجویان منتخب از سراسر کشور طی روزهای نوزدهم تا بیست و یکم آبان امسال بصورت مجازی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

گفتنی است این جشنواره همه ساله در چهار مرحله دانشگاهی، منطقه‌ای، کشوری و ملی بصورت حضوری برگزار می‌شود. اما در دوره جاری بدلیل شیوع اپیدمی کرونا مرحله منطقه‌ای حذف و پس از رسیدن آثار برتر مرحله دانشگاهی به دبیرخانه اجرایی جشنواره، مرحله کشوری بصورت مجازی برگزار شد.

روابط عمومی دانشگاه ایلام این موفقیت را به دانشجویان برگزیده تبریک عرض نموده و برای ایشان توفیقات روزافزون تحت عنایات قرآن کریم و اهل بیت علیهم‌السلام را آرزومند است.

 

گروه تواشيح کانون قرآن و عترت دانشگاه ايلام در سي و پنجمين جشنواره قرآن و عترت دانشجويان کشور مقام دوم را کسب کرد گروه تواشيح کانون قرآن و عترت دانشگاه ايلام در سي و پنجمين جشنواره قرآن و عترت دانشجويان کشور مقام دوم را کسب کرد