شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

کارگاه آموزشی استفاده از سیستم الکترونیک میز خدمت برگزارگردید

با هماهنگی و برنامه‌ریزی دفتر برنامه، بودجه، تحول اداری و بهره‌وری دانشگاه، کارگاه آموزشی استفاده از سیستم الکترونیک میز خدمت ویژه کارشناسان واحدهای مختلف دانشگاه برگزار گردید.

   به گزارش روابط عمومی، در راستای توسعه دولت الکترونیک در دانشگاه ایلام، کارگاه آموزشی استفاده از سیستم الکترونیک میز خدمت با حضور دکتر سلاورزی‌زاده مدیر برنامه، بودجه، تحول اداری و بهره‌وری دانشگاه و جمعی از کارشناسان واحدهای مختلف صبح امروز در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه، دکتر سلاورزی‌زاده دبیر کمیته ارزیابی عملکرد دانشگاه به اهمیت توسعه دولت الکترونیک پرداخت و تأکید کرد مهمترین و تاثیرگذارترین راهکار حال حاضر که حوزه سلامت نیز همواره به آن تاکید می‌کند، فاصله‌گذاری اجتماعی و اهمیت در خانه ماندن مردم است که با استفاده از خدمات ارائه شده در بستر دولت الکترونیک به میزان بسیار زیادی امکانپذیر است و ارائه خدمات الکترونیک به شهروندان با گسترش میز خدمت و هوشمند نمودن فرایندها، زمینه رضایتمندی مشتریان، کاهش شیوع کرونا و  کاهش هزینه‌های سازمانی را به دنبال دارد.

دکتر سلاورزی‌زاده سپس با اشاره به اقدامات مناسب صورت گرفته در دانشگاه ایلام در زمنیه تحقق دولت الکترونیک، بر لزوم اهتمام جدی کارشناسان دانشگاه  برای جوابگویی سریع و بموقع به مراجعه کنندگان و کسب رضایتمندی آنان تأکید نمود.

در ادامه مهندس نوری مدرس کارگاه به صورت مبسوط مباحث تخصصی را درباره نحوه استفاده از این سیستم ارائه نمود و به سئوالات مطرح شده پاسخ‌های لازم را ارائه نمود.

 

کارگاه آموزشي استفاده از سيستم الکترونيک ميز خدمت برگزارگرديد کارگاه آموزشي استفاده از سيستم الکترونيک ميز خدمت برگزارگرديد کارگاه آموزشي استفاده از سيستم الکترونيک ميز خدمت برگزارگرديد کارگاه آموزشي استفاده از سيستم الکترونيک ميز خدمت برگزارگرديد کارگاه آموزشي استفاده از سيستم الکترونيک ميز خدمت برگزارگرديد کارگاه آموزشي استفاده از سيستم الکترونيک ميز خدمت برگزارگرديد