شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

دیدار رئیس دانشگاه ایلام با خانواده شهید والامقام علی مردان بگ‌محمدی

با هماهنگی و برنامه‌ریزی دفتر شاهد و ایثارگر دانشگاه و همزمان با هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر و دهه مبارک فجر، دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه ایلام با خانواده شهید والامقام علی‌مردان بگ‌محمدی دیدار کرد.

   به گزارش روابط عمومی، دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه ایلام با همراهی حجت‌الاسلام و المسلمین غیاثی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر شیرخانی معاون فرهنگی و اجتماعی، خانم دکتر پیزادنیا مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان و آقای فتاحی مدیر روابط عمومی با حضور در منزل شهید والامقام علی‌مردان بگ‌محمدی در فضایی صمیمی با خانواده این شهید عالی مقام دوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد.

دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه در این دیدار با تبریک ایام مبارک دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهید علیزمان بگ‌محمدی از زحمات همسر این شهید گرامی به جهت تربیت فرزندانی متخصص و با اخلاق قدردانی نمود و خاطرنشان کرد خانواده شهدا میراثی گران‌بها و الگو برای جامعه دانشگاهی می‌باشند و لذا دیدار و خدمت به خانواده شهیدان افتخار بزرگی است.

همچنین حجت‌الاسلام و المسلمین غیاثی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با بیان اینکه آسایش، آرامش و امنیت ایران اسلامی مدیون جان‌فشانی‌ها و سلحشوری‌های رزمندگان و شهدای دفاع مقدس است، یادآور شد:  همسران شهدا به واسطه نقشی که در تربیت فرزندان خود داشته‌اند سرمایه‌ای ارزشمند برای نظام اسلامی می‌باشند، که  باید به درستی نقش و جایگاه آنان تبین گردد.

گفتنی است دو فرزند از فرزندان این شهید والا مقام، آقایان دکتر مظفر و مهندس علی‌ اصغر بگ‌محمدی از اساتید ممتاز دانشگاه ایلام هستند.

 

ديدار رئيس دانشگاه ايلام با خانواده شهيد والامقام علي مردان بگ‌محمدي ديدار رئيس دانشگاه ايلام با خانواده شهيد والامقام علي مردان بگ‌محمدي ديدار رئيس دانشگاه ايلام با خانواده شهيد والامقام علي مردان بگ‌محمدي