En Ar

جلسه مدير امور دانشجويي با مديران امور عمومي دانشگاه در رابطه با هميار دانشجو

به گزارش روابط عمومي دانشگاه، جناب آقاي دکتر ميراب بالو مدير امور دانشجويي در جلسه اي با مديران امور عمومي دانشگاه، توضيحاتي در رابطه با آيين نامه جديد هميار دانشجويي و نحوه بکارگيري دانشجويان به عنوان هميار داشتند. 

دکتر ميراب بالو افزود: کار دانشجويي به منظور ترويج فرهنگ کار در ميان دانشجويان و بهره گيري پاره وقت از توانمندي هاي دانشجويان در پيشبرد امور دانشگاه و ايجاد زمينه کسب تجربه براي دانشجويان مي باشد. بنابراين با توجه به برنامه ريزي هاي ما در معاونت دانشجويي، قرار است دقت بيشتري در استفاده از ظرفيت دانشجويان به عنوان هميار به کار گرفته شود و بدين منظور فرم هاي مربوط به اين کار طراحي گرديده است. 

در اين جلسه پس از اعلام ظرفيت ها و بحث و تبادل نظر، جناب آقاي ابراهيم گراوندي معاون مدير امور دانشجويي به عنوان مسئول هميار دانشجويي معرفي شدند و مقرر گرديد مديران امور عمومي دانشگاه کليه برنامه هاي هميار دانشجو را با ايشان هماهنگ نمايند.

آيين نامه هميار دانشجو

فرم هاي هميار دانشجو

جلسه مدير امور دانشجويي با مديران امور عمومي دانشگاه در رابطه با هميار دانشجو جلسه مدير امور دانشجويي با مديران امور عمومي دانشگاه در رابطه با هميار دانشجو جلسه مدير امور دانشجويي با مديران امور عمومي دانشگاه در رابطه با هميار دانشجو جلسه مدير امور دانشجويي با مديران امور عمومي دانشگاه در رابطه با هميار دانشجو
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها