En Ar

اطلاعيه معاونت دانشجويي به مناسبت آغاز سال تحصيلي 1399-1400

اطلاعيه معاونت دانشجويي

درباره آغاز سال تحصيلي و نيمسال جديد تحصيلي 1399-1400

 

ضمن عرض تبريک به مناسبت آغاز سال­تحصيلي جديد، شرايط اسکان در سراهاي دانشجويي و تغذيه­ دانشجويان گرامي در نيمسال جديد به شرح زير مي­باشد:

 

1- با توجه به اينکه کلاس‌هاي دوره‌هاي تحصيلات تکميلي (کارشناسي ارشد و دکتري) به صورت حضوري و با رعايت اصول بهداشتي تشکيل خواهند شد، اسکان اين دانشجويان با همراه داشتن تائيديه استاد راهنما، مدير گروه و معاون آموزشي دانشکده صورت مي ­گيرد. همچنين ارائه گواهي سلامت از  يکي از مراکز بهداشتي محل سکونت الزامي مي­باشد. لازم به توضيح است که ظرفيت هر اتاق فقط براي دو نفر تعريف شده، و اجاره بهاء بر اين اساس اخذ خواهد شد.

تبصره 1اسکان موقت به صورت مهمان براي دانشجوياني که حضور کوتاه مدت و محدودي در طول ترم دارند از طريق سامانه اسکان دانشجويان امکان­پذير مي­باشد.

تبصره 2- به دانشجويان ساکن شهرستان­هاي استان ايلام که کمتر از 100 کيلومتر از دانشگاه ايلام فاصله دارند، اسکان داده نخواهد شد.

 

2- با توجه به مجازي بودن آموزش در مقطع کارشناسي، فقط به دانشجوياني که جهت گذراندن دروس عملي طبق برنامه اعلامي اداره کل آموزش (که متعاقباً اعلام خواهد شد) بايستي در دانشگاه حضور داشته باشند، به مدت يک تا دو هفته اسکان داده مي­ شوند.

 

3- غذا بصورت بسته­ بندي و فقط در سراها توزيع خواهد شد. لذا دانشجويان ساکن سراها حداقل از 48 ساعت قبل موظف به رزرو غذا در سامانه تغذيه مي­ باشند.

 

اطلاعيه معاونت دانشجويي  به مناسبت آغاز سال تحصيلي 1399-1400
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها