En Ar

پيام رييس دانشگاه ايلام به مناسبت هفته بزرگداشت بسيج

دکتر طاهر علي‌محمدي رئيس دانشگاه ايلام با صدور پيامي ضمن تبريک هفته بسيج، تأکيد کرد بسيج نماد توانمندي، خدمت‌رساني، عزت، اقتدار و استقلال ايران اسلامي و پشتوانه پيشرفت کشور است.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه ايلام، متن پيام دکتر علي‌محمدي به شرح ذيل است:

بسم الله الرحمن الرحيم 

مقام معظم رهبري: "فرهنگ بسيجي، فرهنگ معنويت و شجاعت و غيرت و استقلال و آزادگي است".

   بسيج شجره طيبه اي است، که در تاريخ پرافتخار انقلاب اسلامي نماد توانمندي‌، خدمت‌رساني، عزت، اقتدار و استقلال ايران اسلامي در مواجهه با قدرت‌هاي استکباري و استعماري مي‌باشد. اين بسيجيان بودند که با اخلاص، شجاعت، غيرت، ايثار و فداکاري در برابر تهاجم حکومت بعثي مورد حمايت شرق و غرب، سينه سپر کرده و با نثار خون خود از تماميت ارضي و استقلال کشور دفاع نمودند. بعد از اتمام جنگ نيز بسيج پشتوانه پيشرفت کشور و استقرار امنيت پايدار بوده و نقش محوري در عبور از بحران‌ها داشته است.

اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي گلگون کفن بسيجي و نثار درود به روح پاک امام خميني (ره) بنيانگذار بسيج مستضعفين و آرزوي سلامتي و طول عمر باعژت براي مقام معظم رهبري، هفته مبارک بسيج را خدمت مردم شريف استان ايلام، جامعه فرهيخته دانشگاهي استان و اساتيد، کارکنان و دانشجويان ارجمند دانشگاه ايلام تبريک و تهنيت مي‌گويم و از درگاه پروردگار متعال سلامتي، سربلندي و سرافرازي بسيجيان سلحشور را خواهانم.

    

   طاهر علي‌محمدي 

  رئيس دانشگاه ايلام

 

 

                     

 

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها