En Ar

کسب استاد برگزيده طرح کشوري شاهد توسط استاديار دانشگاه ايلام

دکتر محمد اکبري قرائي استاديار دانشگاه ايلام  به عنوان استاد برگزيده طرح کشور شاهد مورد تقدير معاون رئيس جمهور و وزير علوم قرار گرفت.

    به گزارش روابط عمومي، دکتر محمد اکبري قرائي استاديار گروه آموزشي علوم دامي دانشگاه ايلام  موفق به کسب استاد برگزيده طرح کشوري شاهد شد و از طرف دکتر قاضي زاده هاشمي معاون رئيس جمهور و رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران کشور  و دکتر زلفي گل وزير علوم، تحقيقات و فناوري مورد تقدير قرار گرفت.

در متن تقديرنامه دکتر اکبري قرائي که به امضاي مشترک دکتر سيد اميرحسين قاضي‌زاده هاشمي معاون رئيس جمهور و رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران و دکتر محمدعلي زلفي‌گل وزير علوم تحقيقات و فناوري رسيد، آمده است: 

جناب آقاي محمد اکبري قرائي

استاد محترم برگزيده طرح شاهد

سلام عليکم

اساتيد حوزه و دانشگاه برگزيدگان جامعه اند و مظهر فاخر دانش، پژوهش، ادب و مهرورزي و مبارزه با ناداني و غفلت از هستند.

به پاس نکوداشت مقام شامخ معلم، در سالروز شهادت استاد فرزانه آيت الله مرتضي مطهري، کسب «استاد برگزيده طرح شاهد»، که حاصل تلاش و پشتکار جنابعالي در رسيدگي به امور مختلف علمي، فرهنگي و اجتماعي فرزندان شاهد و ايثارگر مي‌باشد را صميمانه تبريک عرض مي‌نماييم.

اطمينان داريم با استعانت از خداوند متعال و با همت بلند اساتيد گرانقدر ايران اسلامي و دانشجويان فرهيخته شاهد و ايثارگر و در ظل توجهات حضرت ولي عصر (عج) و رهنمودهاي مقام معظم رهبري (مدظله العالي)، دستيابي به قله هاي رفيع علم و دانايي همراه با معنويت براي تعالي جامعه بشري دور از دسترس نخواهد بود.

 اميد آن که به فضل الهي، همواره در خدمت گذاري به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و خانواده معزز شهدا و ايثارگران موفق و سربلند باشيد.

 

 

 

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها