En Ar

پيام تسليت دکتر علي‌محمدي رئيس دانشگاه ايلام به مناسبت سالروز عروج ملکوتي امام خميني (ره) و گراميداشت قيام خونين 15 خرداد

 دکتر علي‌محمدي رئيس دانشگاه ايلام با صدور پيامي با گراميداشت قيام خونين 15 خرداد 1342 سالروز عروج ملکوتي امام خميني (ره) را تسليت گفت و تأکيد کرد نهضت اسلامي به رهبري امام خميني (ره)، استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي را براي ملت ايران به ارمغان آورد و انوار تابناک اسلام را در پهنه گيتي گسترد.

   به گزارش روابط عمومي دانشگاه ايلام، متن پيام دکتر علي‌محمدي به شرح ذيل است:

 

بسم الله الرحمن الرحيم

امام خميني (ره) يک حقيقت هميشه زنده است، نام او پرچم اين انقلاب و راه او راه اين انقلاب و اهداف او اهـداف ايـن انـقـلاب اسـت». (مقام معظم رهبري)

   امام خميني (ره) با ايجاد نهضت اسلامي، که از 1342 شروع شد و به پيروزي انقلاب اسلامي در بهمن 1357 انجاميد، بنيان بيداد و جور و وابستگي به استکبار و دولت‌هاي بيگانه را برچيد و استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي را براي ملت ايران به ارمغان آورد و انوار تابناک اسلام ناب محمدي را در پهنه گيتي گسترد و اسلام آمريکايي را به محاق برد.

بعد از پيروي انقلاب اسلامي، استکبار شرق و غرب، صهيونيسم، منافقان و ارجاع منطقه، با تمام توان دست به دست هم دادند، و با تهديد، تحريم، ايجاد ناامني و جنگ تحميلي سعي کردند، نداي حق‌طلبي، ظلم‌ستيزي و اسلام‌خواهي ملت ايران را خاموش کنند، اما رهبري شجاعانه، خالصانه و مدبرانه امام خميني (ره) همراه با حضور توده‌هاي مختلف ملت ايران، تمام نقشه‌هاي دشمنان را با شکست روبرو کرد و در ميان بهت و حيرت بدخواهان، نهال جمهوري اسلامي تناور شد و استحکام يافت.

14  خرداد 1368، سالگرد عروج ملکوتي بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني (رضوان‌الله‌تعالي‌عليه) يادآور واقعه‌اي جانگداز و مصيبتي عظيم است، که قلوب تمام مسلمانان، آزادي‌خوهان و مظلومان جهان را در سوگ نشاند، اما آغاز رهبري حضرت آيت‌الله‌العظمي امام خامنه‌اي (مدظله‌العالي) به عنوان شخصيتي مدبر، حکيم، خردمند، شجاع و مردمي، بارقه اميد را در بين ملت ايران و تمامي دوستداران انقلاب اسلامي دميد. امروز نظام مقدس جمهوري اسلامي، سرافراز و سربلند در راستاي شکل‌گيري تمدن نوين اسلامي منطبق بر اهداف حضرت امام (ره) گام بر مي‌دارد و بر بلنداي توسعه علمي در سطح جهان ايستاده است.

اينجانب سالروز عروج ملکوتي امام خميني (ره) و شهداي قيام خونين 15 خرداد 1342 را که با نثار خون خود، هيمنه طاغوت را شکستند، خدمت مردم شريف استان ايلام، جامعه فرهيخته دانشگاهي استان و اساتيد، کارکنان و دانشجويان ارجمند دانشگاه ايلام تسليت عرض مي‌نمايم و تداوم انقلاب شکوهمند اسلامي تا ظهور حضرت بقيه‌الله الاعظم (عج) را از درگاه خداوند متعال خواهانم.

 

طاهر علي‌محمدي

رئيس دانشگاه ايلام

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها