En Ar

تأليف کتاب علمي آموزشي توسط عضو هيأت علمي دانشگاه

دکتر جمال خداکرمي در گفتگو با خبرنگار روابط عمومي از تأليف کتاب جزيره حرارتي – متغيري جديد در معماري و شهر سازي خبر داد.

عضو هيأت علمي دانشکده فني و مهندسي افزود: زندگي در شهر هاي امروزي پيچيدگي هاي خاصي پيدا کرده است که بسياري از مباحث سنتي در زمينه معماري و شهر سازي را به چالش مي کشد. توليد و انباشت گرما به دليل رفتارهاي معاصر و تغييرات کالبدي شهرهاي جديد از جمله متغيررهايي است که بايد در معماري و طراحي شهري امروزين حتما لحاظ گردند. حاصل اين توليد و انباشد گرما پيدايش جزيره گونه تراکم حرارت در مراکز شهرهاي نو مي باشد که هم در بعد شهري و هم در بعد منطقه اي عوارضي از قبيل افزايش ذرات معلق و آلودگي در هوا، افزايش مصرف انرژي، افزايش بيماري هاي جسمي و روحي، افزايش هزينه زندگي و ... را بوجود مي آورد.

کتاب جزيره حرارتي – متغييري جديد در معماري و شهر سازي تاليف دکتر جمال خداکرمي،عضو هيات علمي و آقاي مهندس مجتبي حاتمي،پژوهشگر، دانشگاه به چنين مباحث و ارائه راهکارهايي براي کاهش اثرات مخرب چنين پديده اي مي پردازد. کتاب فوق الذکر توسط کتاب فکر نو به عنوان ناشر کتاب هاي تخصصي معماري و شهرسازي نشر و پخش مي گردد. اين کتاب در نمايشگاه کتاب امسال تهران براي اولين بار در دسترس علاقه مندان قرار مي گيريد.    

تأليف کتاب علمي آموزشي توسط عضو هيأت علمي دانشگاه تأليف کتاب علمي آموزشي توسط عضو هيأت علمي دانشگاه
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها