En Ar

معارفه جديدالورودهاي دانشکده کشاورزي

يکي از مهمترين برنامه‌هاي دانشکده کشاورزي در راستاي کار آفريني براي دانشجويان تشکيل شرکت تعاوني توليدات کشاورزي با سهام دانشگاه و دانشجويان است.

به گزارش خبرنگار روابط عمومي، دکتر مسعود بازگير، رئيس دانشکده کشاورزي در مراسم معارفه دانشجويان جديدالورود دانشکده اظهار کرد: از پذيرفته شدن و موفقيت شما دانشجويان عزيز و انتخاب دانشگاه ايلام براي ادامه تحصيل‌تان بسيار خوشحال و خرسندم اميدوارم بتوانيم در مدت زمان تحصيل شما در دانشکده کشاورزي شرايط لازم کسب علم و دانش را براي شما عزيزان فراهم نمائيم.

رئيس دانشکده کشاورزي با اشاره به تشکيل شرکت‌ تعاوني توليدات کشاورزي افزود: با تشکيل اين شرکت تعاوني و مشارکت فعال شما دانشجويان مي توان زمينه توليد گل و گياه، پرورش قارچ خوراکي، گياهان دارويي و پرورش ماهي را در دانشکده فراهم نمود.

سپس دکتر فتاح نيا، معاون آموزشي دانشکده ضمن خير مقدم، به دانشجويان قوانين و مقررات سال تحصيلي را تشريح کرد و گفت: در مهرماه امسال در مقطع کارشناسي در 9 رشته تعداد 204 نفر و در مقطع کارشناسي ارشد در 18 گرايش تحصيلي تعداد 124 نفر ثبت نام نموده و مشغول تحصيل هستند.

شايان ذکر است جلسه پرسش و پاسخ و آشنايي دانشجويان با مسئولين دانشکده و اعضاء هيأت علمي دنيز در پايان اين جلسه برگزار شد.

معارفه جديدالورودهاي دانشکده کشاورزي معارفه جديدالورودهاي دانشکده کشاورزي معارفه جديدالورودهاي دانشکده کشاورزي معارفه جديدالورودهاي دانشکده کشاورزي معارفه جديدالورودهاي دانشکده کشاورزي
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها