En Ar

نمايش صحنه اي "عتيقه " روي صحنه رفت

به گزارش خبرنگار روابط عمومي، نمايش صحنه اي "عتيقه " اولين تئاتر صحنه اي دانشجويي دانشگاه ايلام با کارگرداني حميدرضا ارجمندي، دانشجوي رشته مکانيک بيوسيستم  با حضور مسئولين دانشگاه و علي باسره، پيشکسوت تئاتر استان اجرا شد.

اين نمايش با موضوع دفاع مقدس  به زندگي رزمندگان بازمانده از جنگ تحميلي و خانواده‌هاي اين عزيزان باز مي گردد.

اين نمايش با هنرمندي محراب آقايي، مريم نوري و مهسا نقدي نيا با کارگرداني حميدرضا ارجمندي روي سن رفت که فاطمه زماني به عنوان منشي صحنه و دستيار کارگردان، عليرضا موسوي ،  به عنوان مدير صحنه، قاسم ساجدي، مسئوليت افکت صوتي را عهده دار بودند.

حميدرضا ارجمندي، دبير کانون تئاتر دانشگاه ايلام در حاشيه برگزاري اين تئاتر به خبرنگار روابط عمومي گفت: هدف از اجراي اين نمايش ايجاد فضاي مناسب براي آشنايي هر چه بهتر دانشجويان با هنر تئاتر است، همچنين با توجه به توانايي هاي فردي و استعداد دانشجويان در اين زمينه، کانون تئاتر دانشگاه با برنامه ريزي هاي انجام شده و در آينده اي نه چندان دور براي شکوفايي استعداد دانشجويان متقاضي فضاي ويژه اي را فراهم خواهد کرد.

کارگردان نمايش صحنه اي "عتيقه " افزود: از ابتداي تشکيل کانون تئاتر معاونت فرهنگي و اجتماعي دانشگاه به عنوان حامي اصلي در کنار کانون بوده که در اين راستا از زحمات بي دريغ دکتر شيرخاني، معاون محترم فرهنگي و اجتماعي، دکتر حميدرضا امامي پور، مدير امور فرهنگي دانشگاه و کارشناسان اين معاونت تشکر ويژه مي‌کنم که از ابتدا تا پايان اجراي اين نمايش با تمام وجود از ما حمايت کرده است.

دبير کانون تئاتر دانشگاه خاطر نشان کرد: براي اجراي اين نمايش در حدود يک ماه تمرين داشته‌ايم اگرچه يکي از مشکلات اصلي کانون تئاتر نداشتن فضاي مناسب براي تمرين است اما همه عوامل با شور و اشتياقي که داشتند با مشکلات کنار آمدند تا بالاخره اين نمايش به روي صحنه برود.

شايان ذکر است بخش پاياني برنامه پخش فيلم مستند اجتماعي با همکاري کانون فيلم و عکس دانشگاه ايلام بود و در پايان نيز به قيد قرعه به 10 نفر از حضار جوايزي اهدا شد.

نمايش صحنه اي نمايش صحنه اي نمايش صحنه اي نمايش صحنه اي نمايش صحنه اي
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها